וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: אליניב ברדה שוב יעניק אליפות להפועל באר שבע?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

29.4.2017 / 12:00

הסיכוי של באר שבע להשיג ניצחון ששווה תואר (יחס הימורים של 1 ל-2.75), לעומת הצ'אנס של מכבי תל אביב לאסוף שלוש נקודות שידחו את הקץ (2.25): כל הנתונים לקראת המשחק המכריע, כולל המסורת של ברדה ותזמון השערים של קיארטנסון

אליניב ברדה הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
אוהב לכבוש מול מכבי תל אביב. ברדה/ברני ארדוב

שעה ומקום: 21:00, אצטדיון נתניה

ראש בראש במפגשים האחרונים:

01.04.17: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1 (ליגה)
04.02.17: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1 (ליגה)
30.10.16: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2 (ליגה)
02.05.16: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:0 (ליגה)
20.03.16: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1 (ליגה)

שימו לב ל:

וידאר קיארטנסון (מכבי תל אביב) - במחזור אמצע השבוע מלך השערים של ליגת העל שבר בצורת של 555 דקות עם צמד לרשת של בני סכנין, וכעת הוא נחוש להכריע פעם נוספת את הקרב מול האלופה, מולה כבש את שער הניצחון במפגש הקודם בנתניה. כשהוא בכושר, קיארטנסון הוא כנראה ההימור הכי בטוח שיכול להיות לכם, אבל שימו לב לתזמון הכיבושים שלו: רק ארבעה מתוך 17 השערים שכבש בליגה העונה נרשמו במחצית הראשונה. קחו זאת בחשבון.

אליניב ברדה (הפועל באר שבע) - כמו בעונה שעברה, גם הפעם החלוץ הוותיק קם לתחייה בדיוק ברגעי ההכרעה של העונה וכבש שערים חשובים. בהתחשב במסורת הכיבושים שלו מול מכבי תל אביב - מולה הרשית חמש פעמים מאז חזר לסיבוב שני בקבוצת נעוריו ב-2013 (כבש מדי עונה מולה) - ישנה סבירות גבוהה שזה יקרה גם הפעם. אחרי שמצא את הרשת בשניים משלושת המשחקים האחרונים, הוא מבחינתנו המועמד המרכזי לכבוש.

עכשיו ב Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: הפועל באר שבע כבר התחילה לקרר את השמפניות לקראת זכייה באליפות שנייה ברציפות, דבר שנראה קרוב לוודאי כעת, כשהפער בינה לבין מכבי תל אביב עומד של 8 נקודות וכשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה. האלופה מנטרלת לאחרונה כל מוקש פוטנציאלי: במחזור אמצע השבוע היא שברה מנחוס בן 20 שנה וסוף סוף ניצחה את מכבי חיפה בחוץ, וכעת היא רחוקה רק ניצחון אחד מלקבוע שיא מועדון, עם עשרה ניצחונות ליגה רצופים. שלוש נקודות בנתניה יהיו שוות כמובן אליפות, שאם אכן תושלם באצטדיונה הביתי של היריבה הגדולה מכבי תל אביב, תקבל משמעות גדולה יותר.

אבל הצהובים לא אמורים להרים ידיים מראש. גם הם, למעשה, מצויים בכושר לא רע בכלל ובאמצע השבוע גברו 1:3 על סכנין בחוץ, וגם הם, גם אם כבר זנחו את הרעיון שיזכו בתואר, לא רוצים שיחגגו על חשבונם לעיני הקהל הביתי שלהם.

ההימור המופרע: למרות הנדידה הכפויה לאצטדיון נתניה, מכבי תל אביב הפכה לאחרונה לקבוצה ביתית מובהקת. היא ניצחה בכל 12 משחקי הבית האחרונים בכל המסגרות, כולל את באר שבע עצמה בפתיחת הפלייאוף העליון (0:1 משער של וידאר קיארטנסון). סביר להניח שהצהובים יעשו הכל כדי לא להתבזות ולאפשר לבאר שבע לחגוג דווקא במבצר שלה, ולכן ההימור שלנו הוא שאם מכבי תל אביב תכבוש ראשונה, זה יסתיים בניצחון שלה והתפשרות מצד באר שבע, שלא תתנגד לדחות את חגיגות האליפות למועד אחר, ובעיקר ללוקיישן אחר. 0:1 למכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון שוב מנצח לצהובים את המשחק, אבל הפעם בדיוק כמו שהוא אוהב - עם שער במחצית השנייה.

ההימור הבטוח: ההתקפה הפורייה בליגה - זו של באר שבע, כמובן - מסוגלת להתמודד עם ההגנה של מכבי תל אביב, וישנה סבירות גבוהה למדי שהיא תשבור את תקטע את רצף משחקי הבית של פרדראג ראיקוביץ' ללא ספיגה (לא הוציא כדור מהרשת בשבעת המשחקים האחרונים בנתניה). יותר מדי מונח על הכף במשחק הזה בשביל שתרשה לעצמה להפסיד, וסף השבירה של מכבי תל אביב ממילא יהיה נמוך במשחק הזה, כשגורל האליפות כבר פחות או יותר הוכרע. 1:2 לבאר שבע משערים של ברדה ומליקסון, שכבש גם במשחק ההכתרה הקודם.

בשורה התחתונה: יחס ההימורים מאוזן למדי לקראת המשחק, כשבאר שבע נוטה להיות פייבוריטית (יחס של 1 ל-2.75 לניצחון, בדיוק כמו היחס לתיקו). היחס לניצחון של מכבי תל אביב עומד על 2.25, כך שהפוטנציאל הכי גדול להרוויח, כפי שמסתמן, הוא להמר על תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully