וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ניסן יחזקאל התפטר, יעקב אסייג עשוי לאמן עד סיום העונה

המאמן נפגע מקיצוץ הסמכויות שלו בבני יהודה ("במשחק האחרון לא קבעתי את ההרכב") והחליט לעזוב אחרי ההפסד לק"ש וההסתבכות בתחתית. אסייג עשוי לאמן העונה, אבוקסיס יגיע בעונה הבאה

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. מגד גוזני
בתחילת הערב הוא עוד חייך. ניסן יחזקאל/מגד גוזני

בני יהודה הצטרפה הערב (חמישי) למאבק נגד הירידה בעקבות הפסד ביתי 2:0 לעירוני קרית שמונה, ולאחר מכן גם נפרדה ממאמנה ניסן יחזקאל, שהחליט להתפטר מתפקידו כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה (ועוד גמר גביע מול מכבי תל אביב). המאמן נפגע מכך שסמכויותיו קוצצו בצורה משמעותית והודיע על עזיבתו.

במועדון מתלבטים באשר להמשך, אך קיים סיכוי גבוה שיעקב אסייג יהיה המאמן עד לסיום העונה ולצדו המנהל המקצועי יצחק שום. בעונה הבאה, כאמור, כבר צפוי לעמוד על הקווים יוסי אבוקסיס שסיכם לשנתיים.

לאחר שהודיע על החלטתו, התראיין יחזאל לתוכנית 'יציע העיתונות' ואמר: "בתקופה האחרונה לא היו לי כמעט סמכויות. למשחק האחרון לא קבעתי את ההרכב".

בהמשך, אמר דברים דומים גם לוואלה! ספורט: "במשלך שלושה שבועות רציתי להתפטר, הרגשתי שאני לא קובע שום דבר. אם אני לא קובע את ההרכב אני לא יכול להישאר ולשמש כסוג של עוזר מאמן. לפני כשלושה שבועות שום קיבל את הסמכויות לידיו. במקום להשאיר את הדברים כפי שהיו, הוא זה שקבע הכול ולא יכולתי להתנהל ככה מול השחקנים. לקח לי שלושה שבועות לקבל את ההחלטה כי הייתי קצת בעננים מההעפלה לגמר הגביע, אבל ברגע שהרגשתי שהסמכות שלי נפגעה מול השחקנים לא יכולתי להמשיך. אני אוהב את בני יהודה, כולי תקווה שהיא תישאר בליגה ותזכה בגביע. לצערי אני ושום לא הסתדרנו".

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני יהודה

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד חוגג. מגד גוזני
תנועת ההשתקה של עאבד/מגד גוזני

הזהובים רחוקים כעת ארבע נקודות מהקו האדום, כאשר למדורגות מתחתיה יש משחק אחד יותר לשחק. הבעלים ברק אברמוב נטש את האצטדיון מיד לאחר השער השני שספגה בני יהודה.

הרוחות סערו מעט לאחר השער הראשון של קרית שמונה, כאשר הכובש אחמד עאבד סימן תנועת השתקה לעבר אוהדי המארחת, לאחר שאלה קראו לעברו קריאות גזעניות. במשך מספר דקות לאחר מכן הקריאות נמשכו, עד שכרוז בני יהודה ביקש מהקהל להפסיק.

גם בקרב שחקני קרית שמונה אירעה תקרית לא נעימה. הקבוצה קיבלה פנדל, ממש על סף הירידה למחצית, וצמד השלומי אזולאי ניהלו ביניהם ויכוח סוער באשר לזהות הבועט. בסופו של דבר החלוץ ניגש לבעוט, בניגוד להוראותיו של תומר קשטן, שהגיב בהחלפתו במחצית.

"קיבלנו מהלומה קשה ונצטרך להרים את השחקנים", אמר בסיום ניסן יחזקאל, עוד לפני שהודיע על התפטרותו. "הסתבכנו מאוד ואני חושב שאנחנו צריכים לבקש סליחה מהרבה אנשים מהקהל. אני מתנצל בפני האוהדים כי נראינו לא טוב. אין לי הסבר, קשה לנתח דקה אחרי משחק מה קרה. יש הרבה סיבות, אבל אשמור אותן לעצמי. יוסי אבוקסיס? אני משתדל לנטרל את הרעשים מסביב. אני קורא כמו כולם בדיוק אבל אני לא יכול להתייחס לזה. יש לי חלק בסיפור הזה, כמו כולם ונצטרך לעשות חושבים. אני קצת חושש להגיד שבני יהודה תישאר, אבל אבל מקווה שכן".

פדרו גלבאן: "לא היה משחק טוב מבחינתנו. היה לנו כמה הזדמנויות אך לא ניצלנו אותן, ובכדורגל, כשלא כובשים - סופגים. זה קורה, כשרוצים לנצח כדי להשיג קצת שקט, אז לא מצליחים. אנחנו צריכים לנסות לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. אני מאוד מקווה שנישאר בליגה".

בצד המנצח, תומר קשטן הודה: "כיף לנצח אחרי תקופה ארוכה. אנחנו שמחים כי עברנו תקופה קשה, מגיע לכולנו לחייך קצת. אחמד עאבד עבר תקופה קשה, הוא שמח מאוד להבקיע שער. הדרך שבה הוא חגג? זו בחירה שלו. ההחלטה מי יבעט את הפנדל היא שלי, ומי שלא מכבד את ההחלטות שלי יישב ביציע".

שובל גוזלן: "כיף שכבשתי. אני חושב שלעומת השבועות האחרונים הפעם שיחקנו טוב והיינו מחויבים. אני שמח מכך. עשיתי טעות כשעניתי לקהל, לא הייתי צריך להתייחס. מה שהיה בין שלומי אזולאי לשלומי אזולאי קורה. הוא החמיץ, לא נורא, גם גדולים ממנו החמיצו. כל השבוע דיברו איתנו על מחויבות ועל הביחד, זה כנראה עבד. התגעגענו לתחושה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully