וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: הפועל חולון יוצאת לרוממה

27.4.2017 / 17:14

אחרי שני הפסדים רצופים, וכשהמקום השני בטבלה בסכנה, תצא הקבוצה של דן שמיר למשחק חוץ קשה בחיפה (15:30, ספורט 5), שתציג את ראשון פרימן ואנטון שוטבין בהופעת בכורה

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
יחזור לנצח? שמיר/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-29 בליגת העל יסתיימו מחר (שישי) במשחק בו תארח מכבי חיפה את הפועל חולון (15:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עמית בלק, כפיר מועלם ודוד איזמירלי). חולון ניצחה בשני המשחקים הראשונים העונה נגד חיפה – 75:80 בחולון בזכות 24 נקודות של שלומי הרוש, ו-73:75 ברוממה כשדריון אטקינס בולט עם 16 נקודות.

חיפה מגיעה למשחק אחרי הניצחון החשוב 63:79 על מכבי תל אביב במחזור הקודם ששמר את הירוקים בתמונת המקום הרביעי שמקנה יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. אלא שבמשחק איבדו הירוקים את וויל גרייבס שנפל בצורה רעה וגמר את העונה. במועדון עשו מאמצים וצירפו שני שחקנים שיערכו את הבכורה שלהם נגד חולון – הסנטר ראשון פרימן, שעבר במ.כ הבקעה וברק נתניה והפורוורד אנטון שוטבין שחוזר לקדנציה שלישית בקבוצה.

הפועל חולון רשמה בשבוע שעבר הפסד ליגה שני דרמטי ברציפות כשנוצחה 73:71 בידי הפועל ירושלים בחולון. בקבוצה היו מאוכזבים מההפסד, למרות קאמבק יפה של הסגולים במהלך הרבע הרביעי, ויודעים שהפסד נוסף לחיפה יסכן את יתרון הביתיות שלהם. מי שנמצא בכושר טוב הוא הגארד טו הולוואי שקלע 25.5 נקודות בשני המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully