וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה ה-27 בתולדותיה

הבווארים הביסו 0:6 את וולפסבורג (צמד של לבנדובסקי ושערים של אלאבה, מולר, רובן וקימיש), הגדילו את הפער בצמרת ל-10 והבטיחו אליפות חמישית ברציפות. רק 0:0 לדורטמונד מול פ.צ. קלן

הקפטן חוגג עם האוהדים/GettyImages

באיירן מינכן חוגגת הערב (שבת) את האליפות החמישית ברציפות שלה, עם 0:6 ענק בחוץ מול וולפסבורג. האפשרות נפתחה בעקבות ה-0:0 הביתי של השנייה בטבלה ר.ב. לייפציג מול אינגולשטאדט של אלמוג כהן. בורוסיה דורטמונד הסתפקה ב-0:0 מול קלן, אך הבטיחה מקום לפחות במוקדמות ליגת האלופות יחד עם הופנהיים. ורדר ברמן מתקרבת לאירופה אחרי 0:2 על הרטה ברלין ודרמשטאדט מסרבת להיכנע אחרי 0:3 על פרייבורג.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לבנדובסקי חוגג תואר/רויטרס

וולפסבורג - באיירן מינכן 6:0

הבווארים זכו באליפות ה-27 שלהם (שיא גרמני) והחמישית ברציפות, כשבראשונה היא זוכה תחת יופ היינקס, בשלוש לאחר מכן עם פפ גווארדיולה ובזו עם קרלו אנצ'לוטי. באיירן מינכן, שהודחה ביום רביעי בחצי גמר הגביע מול בורוסיה דורטמונד, הגדילה את הפער בצמרת לעשר נקודות כשבקופה נותרו תשע נקודות בלבד.

השער הראשון הגיע בדקה ה-19. דייויד אלאבה בעט כדור חופשי מ-22 מטר לפינה וקבע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-36 כשרוברט לבנדובסקי בעט יפה לחיבורים אחרי בישול של תומאס מולר. השני של הפולני והשלישי במשחק היה בדקה ה-45 אחרי שקינגסלי קומאן העביר רוחב ללבנדובסקי, שבעט מקרוב פנימה, 0:3. השער הרביעי היה של אריאן רובן. ההולנדי פרץ מימין למרכז בצורה אופיינית ובעט לפינה הקרובה פנימה את ה-0:4. לואיז גוסטבו ספג כרטיס אדום בדקה ה-78 עם צהוב שני אחרי עבירה מאחור על רנאטו סאנצ'ס. הברזילאי קופח כנראה והתחיל להשתולל עד שירד מהמגרש. תומאס מולר כבש את החמישי בדקה ה-80 ויוזואה קימיש השלים את החגיגה הענקית בדקה ה-85 עם בעיטה מזווית קשה אחרי מסירת רוחב של רובן. פיליפ לאהם זכה באליפות התשיעית שלו והפך לשיאן הזכיות בתארים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ר.ב. לייפציג - אינגולשטאדט 0:0

אלמוג כהן שיחק 90 דקות וקבוצתו עדיין בחיים. אמנם מתחת לקו האדום, אך שלוש נקודות מאוגסבורג (משחק חסר) במקום המוליך למבחנים. לייפציג לחצה מהרגע הראשון, אבל הרבתה להחמיץ. יוסוף פולסן נעצר אצל השוער, טימו ורנר רשם החטאה גדולה וגם אמיל פורסברג לא הצליח לכבוש. אלפרדו מוראלס האורח הורחק בדקה ה-86. לייפציג עדיין במקום השני, אך בעקבות התיקו שלה תוכל באיירן לחגוג אליפות עוד הערב.

באייר לברקוזן - שאלקה 4:1

נכון, לברקוזן איבדה עניין בעונה הזו, אבל אין באמת הסבר ל-18 הדקות המסויטות שהיא סידרה לה ולאוהדיה הערב. גידו בורגשטאלר פתח את מסכת הכיבושים (6), בנדיקט הובדס הכפיל כעבור שתי דקות מבישול של אלכסנדרו שופף, שכבש בעצמו שמונה דקות לאחר מכן, ובכך נחרץ גורל המשחק מוקדם מהצפוי. בורגשטאלר השלים צמד בדקה ה-50, ועד הסיום שטפן קיסלינג רק צימק (69), אבל ממש לא המתיק את הגלולה המרה של לברקוזן, שנותרה במקום ה-11 עם 38 נקודות בלבד.

שוער לברקוזן ברנד לנו מאוכזב. GettyImages
מה לעזאזל? שוער לברקוזן ברנד לנו/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - פ.צ. קלן 0:0

אחרי העלייה הדרמטית לגמר הגביע על חשבון באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד הורידה הילוך ולא הצליחה להכניע את טימו הורן, כשזו הפעם השביעית ברציפות שהיא לא מנצחת את קלן. שערים של פייר אמריק אובמיאנג ומרקו רויס נפסלו בטענת נבדל, גם עוסמאן דמבלה שנכנס כמחליף לא עזר הפעם והופנהיים תוכל לעקוף את דורטמונד בדרך למקום השלישי השווה כרטיס לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד לאחר שער שנפסל. GettyImages
השער נפסל. מרקו רויס/GettyImages

ורדר ברמן - הרטה ברלין 0:2

הדהירה של מקס קרוזה וחבריו נמשכת. הסקורר רשם מעורבות ב-13 שערים בששת המחזורים האחרונים (שמונה שערים וחמישה בישולים) כשהפעם הכין לפין ברטלס בדקה התשיעית והרשית בעצמו בחלוף שש דקות, אחרי בישול של ברטלס שניצל טעות בהגנת הרטה. ורדר ברמן, שבמחזור ה-20 עוד הייתה במקום ה-16 שמוביל למבחנים, צברה מאז 29 נקודות ובזכות הרצף המדהים הזה היא במקום השישי המוביל לאירופה, רק נקודה פחות מהרטה החמישית.

שחקני ורדר ברמן חוגגים עם מקס קרוזה (שני משמאל). GettyImages
לא עוצרים. מקס קרוזה, משמאל, בחגיגות של ורדר ברמן/GettyImages

משחקים נוספים

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1
למיינץ. יושינורי מוטו (89). לגלדבאך: לארס שטינדל (31), ניקו שולץ (46)

דרמשטאדט - פרייבורג 0:3
לדרמשטאדט: פליקס פלאטה (22), ג'רום גונדורף (45), סוון שיפלוק (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully