וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס כפתה משחק 5 מול אנדולו, ריאל העפילה לפיינל פור

הצגה של ואסיליס ספאנוליס עם 18 נקודות סידרה ליוונים ניצחון 62:74 ו-2:2 בסדרה, שתוכרע ביום שלישי בפיראוס. ריאל ניצחה 78:89 את דרושאפקה והשלימה 1:3 בסדרה, בלאט רתח על השופטים

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
זעם על השופטים. בלאט/GettyImages

תמונת העולות לפיינל פור מתחילה להתבהר: ריאל מדריד הצטרפה הערב (שישי) לפנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה, אחרי שגברה 78:89 על דרושאפקה בטורקיה והשלימה ניצחון 1:3 בסדרה. בהמשך הערב אולימפיאקוס כפתה משחק חמישי ומכריע בפיראוס, לאחר שניצחה 62:74 את אנדולו אפס בחוץ.

המשחקים בפיינל פור:

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד
צסק"א מוסקבה - אנדולו אפס/אולימפיאקוס

שחקני ריאל מדריד חוגגים. GettyImages
חגיגה על הספסל של ריאל/GettyImages

דרושאפקה - ריאל מדריד 78:89

סיום מריר לעונה הראשונה, אולי גם האחרונה של דיוויד בלאט בדרושאפקה. אחרי שנתנה פייט ראוי לבלאנקוס בשלושת המשחקים הראשונים, הקבוצה הטורקית החביבה רדפה אחריה לכל אורך המשחק ובסופו של דבר גם נשברה. גם דיוויד בלאט ואוהדי דרושאפקה נשברו: המאמן ספג עבירה טכנית ונראה עצבני על הקווים, האוהדים השליכו חפצים לעבר השופטים, ואולי, מי יודע, הערב הזה ישפיע על ההחלטה האם להעניק לקבוצה כרטיס חופשי למפעל גם בעונה הבאה.

כאמור, זה לא היה הערב של דרושאפקה מלכתחילה. בראד וונאמייקר היה נקודת אור יחידה אצל הטורקים וסיים עם 25 נקודות, סקוטי ווילבקין הראה ניצוצות עם 14 ו-3 אסיסטים, אבל מול יריבה עוצתית כמו ריאל, זה רחוק מלהספיק, למרות ניסיון קאמבק שכמעט צלח מפיגור 19 נקודות ברבע האחרון. מנגד, ריאל הראתה פעם נוספת כמה עומק ואיכות יש לה: סרחיו יול סבל מיום קליעה חלש בסטנדרטים שלו (17 נקודות, 1 מ-5 מחוץ לקשת), אבל טריי תומפקינס עלה ממעמקי הספסל ותרם 15 נקודות חשובות. גם אנתוני רנדולף (13), ג'ייסי קארול (12) וילד הפלא לוקה דונצ'יץ' (11 ו-7 אסיסטים) בלטו. ריאל שוב הולכת לפיינל פור, הפעם במטרה להחזיר אליה את התואר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קוסטאס פפניקולאו, אולימפיאקוס. GettyImages
הצגה. פפניקולאו/GettyImages

אנדולו אפס - אולימפיאקוס 74:62

אף פעם אל תספידו את אולימפיאקוס ואת ואסיליס ספאנוליס. אחרי שני הפסדים רצופים, עם הגב לקיר, הקבוצה היוונית וכוכבה הגדול שוב עשתה זאת, עם ניצחון מרשים שכופה משחק חמישי ומכריע ביום שלישי אולם השלום והאחווה. אנדולו קיוותה לעלות לפיינל פור ראשון אחרי 17 שנה, אבל כדי לעשות זאת היא תצטרך לעשות זאת בפיראוס, הפעם כשהיא זאת שמגיעה כאנדרדוג. מה שבטוח - יהיה לוהט.

פתיחת המשחק דווקא הייתה כל כולה של אנדולו אפס: הטורקים עלו ל-6:18 אחרי ארבע דקות, ונראה היה שהמומנטום משני המשחקים האחרונים נמשך ושוב נוטה לטובת ולימיר פראסוביץ' ושחקניו. עד הרבע האחרון המשקל היה מאוזן מאוד כשאריק גרין המצוין משאיר את אולימפיאקוס בתמונה, אבל עשר הדקות האחרונות היו מופע יחיד של ספאנוליס הבלתי נלאה, שהוביל ריצה גדולה של האורחים והימם את הקהל הביתי. ספאנוליס סיים עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים, יורגוס פרינטזיס הוסיף 11 ואריק גרין תרם 10, בעוד ג'ייסון גריינג'ר היה היחיד שסיים בספרות כפולות אצל אנדולו, עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully