וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחמשת אתגרי הצ'מפיונס שהכי אהבנו השבוע

27.4.2017 / 14:45

אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס יצא לדרך. אתם חשבתם על רעיונות מקוריים ומוטרפים לאתגר שאולי יביא אתכם, כולל חבר, לגמר ליגת האלופות ואנחנו בחרנו חמש הצעות שאהבנו במיוחד. צפו

אימג'בנק GettyImages

בכל שבוע נעבור כאן, על הדברים הכי מטורפים שאתם מוכנים לעשות, כדי לזכות בפרס הגדול. אז אנחנו מקווים שאתם כבר מפעילים היטב את הדמיון שלכם כי הפרס שווה במיוחד: כרטיס זוגי לגמר ליגת האלופות בווילז, כולל טיסה, כולל מלון וכמובן שכולל חבר טוב שבטוח ישמח מאוד מהמתנה שתתנו לו. רוצים לדעת עוד על המבצע? כל הפרטים מחכים לכם בעמוד הפייסבוק של פפסי מקס ישראל.

הרעיונות שאהבנו השבוע הם של אבירן בורשטיין, שבשביל לזכות בפרס הגדול, מוכן לגלח את ראשו ולצייר על גבי הקרחת פחיות של פפסי מקס. זה לא הכי מטורף שיש, אבל זה בהחלט מגניב.

בן לבנט הלך קצת יותר רחוק עם מה שהוא מוכן לעשות ונראה שהוא ממש בקטע של לזכות בכרטיס לגמר ליגת האלופות. הוא מוכן להוסיף בתעודת הזהות שלו שם אמצעי ונחשו מה השם? פפסי מקס. אז המון בהצלחה לבן פפסי מקס לבנט.

הבא בתור הוא יואל גייר שעדיין לא מלאו לו 18, אז לא נוכל לחשוף המון פרטים עליו, רק נציין שהוא מוכן שישפכו עליו דלי שלם של פפסי מקס בכניסה לאצטדיון בווילז.

את שני המקומות הראשונים אנחנו לא נחשוף כאן ובשביל זה תצטרכו לצפות בוידאו. מה יש? תהיו קצת במתח.

רוצים לזכות בטיסה עם חבר לגמר ליגת האלופות?
הגיבו כאן למטה מה הייתם מוכנים לעשות כדי לזכות!


שימו לב: להשתתפות בפעילות יש לסמן את פרסום התגובה בפייסבוק

לתקנון אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף פפסי מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully