וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון סגרה לשיקגו את המים החמים במקלחות: "מחריד, כולנו קפאנו"

המתיחות בין הסלטיקס לבולס עולה מדרגה: וייד התלונן על היחס שקיבל בגארדן, באטלר התעמת עם סמארט, אייברי בראדלי מתסכל את הכוכבים בשני צדי המגרש. וגם: אל הורפורד סוף סוף חוזר לעצמו?

רייג'ון רונדו, שיקגו בולס. AP
עדיין חסר. רונדו/AP

לכל משחק בסדרה בין בוסטון לשיקגו יש גיבור אחר, והלילה (בין רביעי לחמישי), בניצחון 97:108 של הסלטיקס, הגיע תורו של אייברי בראדלי. השוטינג גארד היה אמון על ההגנה המשובחת על ג'ימי באטלר ועצר אותו על 14 נקודות בלבד, ובנוסף לכל גם רשם משחק שיא בצד ההתקפי עם 24 נקודות. "כולם יודעים שהוא שומר טוב. הלילה הוא גם עשה הכל בהתקפה,, אמר דווין וייד, והודה שבראדלי היה הגורם העיקרי להפסד. "נתנו לו לקלוע 24 נקודות, הוא פגע בנו התקפית יותר מאשר הגנתית".

בראדלי סיפר ש"אני מנסה להקשות על ג'ימי ולגרום לו לעבוד קשה בשני צדי המגרש. ניסיתי לקזז כמה שאפשר את סחיטת העבירות שלו ואת מספר הפעמים שהוא הולך לקו העונשין. נראה לי שעמדתי במשימה", אמר. בוסטון נראית כמי שסוף סוף חוזרת למסלול, אחרי שני ההפסדים במשחקים הראשונים של הסדרה. "זה סיפור העונה שלנו - אנחנו נלחמים בקשיים ובמשברים", הוסיף בראדלי. "לא חשוב מה עובר עלינו, אנחנו מצליחים להתגבר על זה. אמרתי את זה קודם לכן - כשנסענו לשיקגו בפיגור 2:0, ידענו שאנחנו הולכים לנצח את המשחקים הבאים".

אייברי בראדלי בוסטון. AP
הגיבור התורן. אייברי בראדלי/AP

בוסטון הרוויחה מחדש גם אל הורפורד, שסוף סוף מתחיל לתת תוצרת. הלילה הסנטר סיים עם 21 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, וקלע גם כמה סלים גדולים ברבע האחרון. "זה בדיוק מה שאנחנו צריכים ממנו. הוא חתיכת שחקן", אמר אייזאה תומאס, שהצטיין כהרגלו עם 24 נקודות. "גם השורה הסטטיסטית המרשימה שלו לא ממחישה איזה שחקן הוא. גם כשהוא לא קולע או מוריד ריבאונדים, הוא עושה הרבה דברים קטנים שמנצחים משחקים - עזרות מתוזמנות בהגנה, מסירה למקום הנכון. כשהוא משחק כמו ששיחק הלילה, אנחנו כמעט תמיד מנצחים".

הסדרה הזו הולכת ונעשית מתוחה ממשחק למשחק. הלילה ג'ימי באטלר ומרכוס סמארט התעמתו, ושתי עבירות טכניות של רובין לופז ודווין וייד ברבע האחרון, בלהט הרגע, הכניסו את הבולס לבור. היצרים מתלהטים בין הקבוצות ולא בפעם הראשונה, אבל הלילה המתיחות הגיעה לנקודת רתיחה. או, ליתר דיוק, נקודת הקפאה. "נכנסתי לחדר ההלבשה ונחרדתי לגלות שאין מים חמים במקלחות. כולנו קפאנו", סיפר דווין וייד בסיום. לא ברור אם זה היה מהלך מכוון או לא, אבל דבר אחד בטוח: הבולס יגיעו כדי לנקום במשחק הבא בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully