וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: ויקטור ראד ערך בדיקת סמים נוספת ויצא אחרי שעה ארוכה

27.4.2017 / 9:16

הפורוורד נלקח לבדיקת סמים בפעם השנייה העונה, הפעם לצד איתי שגב. פניני: "המחנה עזר לנו להבין שנצליח רק בתור קבוצה". אוחיון חזר וגיבה את בגאצקיס: "שמחים שהוא נשאר, חדר ההלבשה בריא"

one

מכבי תל אביב קטעה אמש (רביעי) את רצף שמונת ההפסדים, לאחר שהביסה 65:84 את נועלת הטבלה מכבי קרית גת. תחושת ההקלה לאחר הניצחון ניכרה היטב על פניו של מאמן איינארס בגאצקיס, שכבר היה עם רגל החוצה מהקבוצה. "היה חשוב לנו לנצח", אמר המאמן בסיום, "היו כמה סיטואציות מוזרות, כמו עם קווינסי מילר למשל, אבל צריך לדעת להתנהל במצבים כאלה".

בקרוב יקבל בגאצקיס את אנדרו גאודלוק בחזרה, אחרי ששב אמש מארצות הברית. "נראה איך הוא נראה ומתי הוא ישוב לשחק", אמר בגאצקיס.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
אין רגע דל. ויקטור ראד/לירון מולדובן

למרות הניצחון, אין רגע דל אצל הצהובים: מיד בסיום המשחק נלקח ויקטור ראד לבדיקת סמים נוספת, זאת שלפני מספר חודשים נלקח לבדיקה מוזמנת על ידי ראשי מכבי לצד סוני ווימס. ויקטור ראד יצא רק כשעה ארוכה לאחר הבדיקה. גם איתי שגב נבדק אתמול, אך יצא במהירות מהבדיקה.

גיא פניני סיכם את הניצחון: "אחרי שמונה הפסדים אתה רוצה לנצח, אתה ממש רוצים לצאת ממשבר כזה. במחנה עבדנו בעיקר על להיות ביחד, לדבר, להבין אחד את השני. אני חושב שזה עזר. לא שיחקנו כדורסל מדהים, אבל משהו נכנס לראש על כך שנצליח כקבוצה ולא בדרך אחרת. יש עוד המון לשפר, תמיד יש לחץ על מכבי, בטח בתקופות פחות נעימות וטובות, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה".

פניני נשאל על הפרסומים על מעמדו של המאמן, על כך השיב: "בעולם האינטרנט זה חודר, שמענו על כל מה שפורסם, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים להתמודד ולהתרכז במטרות שלנו. אנחנו מגיעים לאימון ועובדים תחת מי שמאמן. אנחנו סומכים על המאמן ורוצים לצאת מפה לדרך חדשה".

על קווינסי מילר שהתבקש לעזוב את המחנה והוחזר, הוסיף פניני: "אלה דברים שקרו בעבר ויקרו בעתיד, צריך לדעת להתמודד עם זה" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול ג'סטין קרטר מכבי קרית גת. לירון מולדובן
מגבה את בגאצקיס. אוחיון/לירון מולדובן

יוגב אוחיון, ששב לשחק לאחר פציעה ממושכת וסיים עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים, הוסיף: "זו הרגשה נהדרת עבורי לחזור לשחק ולחזור לנצח. לא הגענו עם האנרגיות הנכונות ברבע הראשון, אבל אחר כך זה השתנה. היתה קצת התקדמות, לדעתי זה עדיין לא מספיק, אבל אנחנו בדרך הנכונה. כל ניצחון חשוב מבחינתנו, אנחנו בונים את עצמנו ממהלך למהלך".

על הסיטואציה עם בגאצקיס וההשפעה על השחקנים הוסיף אוחיון: "תפקידנו הוא לעשות את העבודה על המגרש ולא מחוצה לו. אנחנו משתדלים לשמור כמה שיותר את הדברים האלה בתוך הקבוצה. חדר ההלבשה שלנו מאוד בריא לאורך כל הזמן וככה הוא יישאר. אנחנו באים לעבוד, באים לעשות את העבודה שלנו ומכבדים את מי שעומד על הקווים לא משנה מה. תפקידנו הוא לשחק כדורסל ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אנחנו שמחים שבגאצקיס נשאר איתנו, יצאנו לדרך חדשה".

סייע הכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully