וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: בוסטון עלתה ל-2:3 מול שיקגו, גם וושינגטון ניצחה

הסלטיקס ניצלו שתי עבירות טכניות של הבולס עמוק בתוך הרבע האחרון כדי לנצח 97:108 ולהתקרב לחצי גמר המזרח. גם הוויזארדס עשו צעד גדול בדרך לשם עם 99:103 על ההוקס, 27 לביל

אייברי בראדלי בוסטון. AP
שיא קריירה. אייברי בראדלי מול בובי פורטיס/AP

המהפך של בוסטון הושלם: הסלטיקס גברו הלילה (בין רביעי לחמישי) על שיקגו במשחק 5 בסיבוב הראשון במזרח ועלו ליתרון 2:3 בסדרה. גם וושינגטון התאוששה משני הפסדים רצופים וגירדה ניצחון על אטלנטה כדי לעלות ליתרון 2:3.

תוצאות הלילה:

וושינגטון - אטלנטה 99:103 (הוויזארדס עלו ל-2:3 בסדרה)
בוסטון - שיקגו 97:108 (הסלטיקס עלו ל-2:3 בסדרה)

רייג'ון רונדו, שיקגו בולס. AP
חסרונו מורגש היטב. רונדו/AP

בוסטון - שיקגו 97:108 (הסלטיקס עלו ל-2:3 בסדרה)

הסדרה המותחת של הסיבוב הראשון ממשיכה לספק דרמות, יצרים וגם לא מעט אירועים ביזאריים. אז רייג'ון רונדו לא חזר מהפציעה, גם הניסיון של פרד הויברג להפעיל לחץ על השופטים באמצעות הטענה שאייזאה תומאס מרבה לעשות צעדים לא ממש עבדה, והבולס, באופן סמלי למדי בעונה ההפכפכה הזו, שוב נראים חסרי כיוון. למשך רוב שלבי המשחק הם דווקא היו חזק בעניינים, אבל אז באו שתי עבירות טכניות תמוהות של דווין וייד ורובין לופז ברבע האחרון, שאיפשרו לסלטיקס להשלים ריצת 5:20 ולבנות יתרון 15, ממנו כבר לא הייתה דרך חזרה.

אייזאה תומאס בא לעבוד עם 24 נקודות וגם 11 זריקות מהקו, למורת רוחו של פרד הויברג, אבל איש המשחק היה אייברי בראדלי. השוטינג גארד צלף 24 נקודות משלו - שיא קריירה עבורו בפלייאוף - והשאיר את הסלטיקס ביתרון קל ברגעי המשבר. גם אל הורפורד, שאכזב מאוד בתחילת הסדרה, לאט לאט מוריד חלודה ונראה טוב. הלילה הוא סיים עם 21 ו-9 ריבאונדים. מנגד, את הבולס הוביל דווין וייד עם משחק שהעלה נשכחות: "פלאש" סיפק 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל לרוע מזלו, ג'ימי באטלר נקלע ליום קליעה רע (14 נקודות כולל 6 מ-15 בלבד מהשדה) ונראה עצבני ומתוח, כשבמהלך המשחק הוא גם כמעט מתעמת פיזית עם מרכוס סמארט. כעת כל שנותר עבור הבולס הוא לחכות לשובו של רונדו, ולקוות שבעזרתו ניתן יהיה לכפות משחק 7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ון וול שחקן וושינגטון. GettyImages
פעולות גדולות בסיום. וול/GettyImages

וושינגטון - אטלנטה 99:103 (הוויזארדס עלו ל-2:3 בסדרה)

החזרה הביתה עשתה טוב לג'ון וול ובראדלי ביל, שאחרי שני משחקים פחות טובים, אישית וקבוצתית, סחפו את הוויזארדס לניצחון קריטי. ביל סיים עם 27 נקודות, וול קלע 20 וניהל את המשחק נהדר עם 14 אסיסטים, והשניים הללו גם היו אחראים על המהלכים החשובים בדקות האחרונות, כשההוקס הפעילו לחץ. דניס שרודר צלף שלשה שקיזזה את היתרון של וושינגטון לשתי נקודות בלבד, קצת יותר מדקה לסיום, אבל סל של וול ופעולות גדולות שלו בהגנה עשו את ההבדל.

עבור דניס שרודר זה היה משחק שיא: הוא סיים עם 29 נקודות כולל חמש שלשות (שיא קריירה), הוסיף 11 אסיסטים והתמודד שווה בשווה מול וול, אבל זה לא הספיק, אפילו שפול מילסאפ עשה את שלו עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully