וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס, ניצחון גם לארסנל

שער של כריסטיאן אריקסן 12 דקות לסיום סידר לתרנגולים שלוש נקודות שצימקו שוב את הפער בפסגה לארבע בלבד. התותחנים ניצחו באותה תוצאה את לסטר משער עצמי של הות' בדקה ה-86

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
שמר את טוטנהאם במאבק האליפות. אריקסן/רויטרס

שלושה משחקי השלמה למחזור ה-28 נערכו הערב (רביעי) בפרמיירליג ואחרי הניצחון של צ'לסי המוליכה על סאות'המפטון אתמול, סגניתה טוטנהאם ניצחה 0:1 בחוץ את קריסטל פאלאס והפער מהבלוז צומק שוב לארבע נקודות, ארסנל גירדה 0:1 על לסטר האלופה היוצאת כשמידלסבורו גברה על סנדרלנד בקרב תחתית.

נאצ'ו מונריאל שחקן ארסנל. רויטרס
ניצחון קשה. מונריאל חוגג/רויטרס

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:0

אחרי שראתה את צ'לסי חוגגת על סאות'המפטון אתמול והודחה על ידי הבלוז מהגביע, טוטנהאם השיגה ניצחון קשה מול פאלאס הלוהטת וצימקה שוב את הפער מצ'לסי בפסגה לארבע נקודות. פוצ'טינו פתח עם השלישייה הקדמית הקטלנית שלו - הארי קיין, דלה עלי וכריסטיאן אריקסן הדני, שבדקה ה-78 כבש את שער הניצחון. אריקסן קיבל כדור כ-20 מטר מהשער של הנסי והניף רגל כדי לשלוח את הכדור לפינה ופנימה.

ארסנל - לסטר 0:1

ניצחון דחוק ולא מרשים של ארסנל, ששמרה על תקוותיה להדביק את המקום הרביעי שמקנה כרטיס למוקדמות האלופות. ונגר פתח בהרכב של שלושה בלמים כשגיבס וביירין מתופקדים כמגינים תוקפים, אך אלכסיס, וולקוט ואוזיל לא הצליחו למצוא את הרשת של שמייכל עד הדקה ה-86 שבה האורחת נחלצה לעזרת התותחנים. מונריאל בעט כדור לא חזק שפגע ברוברט הות' וחדר לרשת. הניצחון הזה מקרב את התותחנים עד כדי ארבע נקודות מסיטי הרביעית ושלוש נקודות ממנצ'סטר יונייטד החמישית. לסטר עדיין לא הבטיחה הישארות ורחוקה כרגע שש נקודות מהקו האדום.

מידלסבורו - סנדרלנד 0:1
למידלסבורו: מרטן דה רון (8)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully