וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "ברור שאדבר עם שכטר, זה לא מתאים ולא ראוי"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס להתנהגות של החלוץ, שסינן מספר מילים לעבר הספסל לאחר שהוחלף. שכטר: "כעסתי על החילוף, לא על שרון". צרחות נשמעו בחדר ההלבשה של המלאבסים בסיום

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים רדפה אחרי המקום השלישי זמן רב, והערב (רביעי) היא סוף כל סוף הצליחה להשיגו, כשניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה, הנחילה לה הפסד שביעי ברציפות ועלתה על חשבונה למקום השלישי. בסיום המשחק נשמעו צרחות בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. החלוץ מיחאי רומן ספג ביקורת קשה על יכולתו כשאנשי המועדון ובראשם קובי רפואה ביקרו אותו בחריפות בחדר ההלבשה.

"היה קשה, לא היה משחק טוב שלנו", אמר שרון מימר. "אם יש צדק, אז הוא נעשה בדקה האחרונה. השחקנים שוחקים את עצמם, זה לא קל. התחלנו את העונה מוקדם כי שיחקנו באירופה. ברור שאני אדבר עם איתי, זה לא מתאים ולא ראוי. נפתור את העניינים".

"ניצחון חשוב, גדול ומתוק", אמר שכטר. "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. החמצתי פנדל, אבל אני שמח שעידן כבש והציל אותי, הוא חבר אמיתי. אנחנו מרגישים את המאבק בין הקהל. אנחנו מנסים שלא להיכנס לזה אבל זה לא פשוט. כעסתי על החילוף עצמו, זה לא היה לעבר שרון. הרגשתי שהיה לי משחק די טוב ושאני יכול להבקיע. רציתי מאוד להבקיע בטח אחרי שהחמצתי פנדל".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:2

רואדה, ורד ואיינבינדר/ברני ארדוב

"כמובן שהיינו יכולים לנצח", אמר קובי רפואה. "השחקנים נתנו מעל ומעבר, אבל זה לא הספיק. איך מרימים את השחקנים? זה לא פשוט, אבל אני פה בשביל זה. אני האחראי הבלעדי למה שקורה פה ואמשיך לתמוך בהם. אין לנו הרבה זמן להתאבל, אנחנו חייבים לחזור לעניינים ולנצח. אנחנו רוצים להיות באירופה, אבל הרבה יותר חשוב לעצור את הרצף השלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully