וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשואן לינץ' חוזר מפרישה וחתם באוקלנד ריידרס

סיאטל ואוקלנד סיכמו על העברתו של הרץ האחורי שיחזור לשחק לראשונה מאז 2016. לינץ' שגדל באוקלנד הודיע באופן רשמי על הקאמבק. גל פיטורים ב-ESPN: כ-100 איש יאבדו את משרתם

מרשואן לינץ' שחקן סיאטל סיהוקס. Julio Cortez, AP
דוהר כל הדרך הביתה. לינץ'/AP, Julio Cortez

זה רשמי: מרשואן לינץ' אישר שהוא חתם באוקלנד ריידרס. לינץ', שגדל ולמד באוקלנד, חוזר מפרישה לאחר עונה אחת בכדי לשחק בעיר נעוריו. הריידרס סיכמו עם סיאטל סיהקוס על ההעברה. הסיהוקס מחזיקים בזכויות על לינץ', זאת למרות שאלוף הסופרבול לשעבר פרש בפברואר 2016.

"נציגיו של לינץ' סיכמו את תנאיו לעונה אחת לאחר שאוקלנד וסיאטל סגרו על טרייד שיעביר את זכויתיו של לינץ' לאוקלנד בעבור בחירת דראפט מאוחרת ב-2018", כך דיווח ג'יי גלזר מרשת FOX SPORTS. "חלק מהחשיבה של הריידרס היא שכל עוד הפרנצ'ייז עדיין באוקלנד, חשוב להביא שחקן שיהיה פופולרי בעיני הקהל המקומי". כזכור, הריידרס צפוים לעזוב את אוקלנד לטובת לאס וגאס וההערכה כרגע היא שהמעבר יצא לפועל בשנת 2019.

לינץ' (31) צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בשווי של 3 מיליון דולר שעשוי להגיע ל-8.5 מיליון דולר לאחר בונוסים. הקוורטרבק דרק קאר, בירך בטוויטר: "הוא חוזר... ברוך הבא לסגל אחי".

הציוץ של קאר:

לינץ' עצמו פירסם פוסט בטוויטר והגיב למעבר: "נהנתי מאוד בסיאטל, אבל אני מאוקלנד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הפוסט של לינץ':

ההודעה הרשמית של הריידרס:

לינץ', שדשדש בתחילת הקריירה בבפאלו, עבר במהלך עונת 2010 לסיאטל והחל בפריצה הגדולה. במשך ארבע עונות, בין 2011 ל-2014, היו לו למעלה מ-1,200 יארדים בריצה בכל עונה (השיא היה 1,590 ב-2012) ולפחות 11 טאצ'דאונים. לינץ' עזר לסיהוקס לזכות באליפות בפברואר 2013. שנה לאחר מכן, המאמן פיט קארול בחר למסור מקו ה-1 במהלך המכריע מול ניו אינגלנד, מה שהוביל לאיבוד כדור של ראסל ווילסון והותיר את לינץ' מתוסכל מכך שהוא לא קיבל את ההזדמנות להשיג תואר שני ברציפות.

הוא הודיע על פרישתו במהלך סופרבול 50 בשנה שעברה וכעת, אחרי שמועות רבות, הפך את הקאמבק לרשמי. לינץ' ינסה לחזק את הריידרס, שהיו אשתקד אחת הקבוצות הטובות בליגה עד שהקוורטרבק דרק קאר נפצע רגע לפני הפלייאוף.

* גל פיטורים ב-ESPN. בארצות הברית טוענים שכ-100 עובדים יפוטרו, ביניהם כמה וכמה שמות גדולים. הסיבה: בשנים האחרונות איבדה ענקית הספורט האמריקאית כ-10 מיליון מיליון מנויים, בעיקר צופים צעירים שהחליטו לבטל את הכבלים. לקראת סוף 2016 איבדה ESPN כמיליון מנויים, ומדובר בגל הפיטורים הגדול ביותר מאז 2015, אז פוטרו כ-300 עובדים.

עוד בנושא:

מרשואן לינץ' סיכם באוקלנד, ארון הרננדז נמצא לא אשם ברצח הכפול
ההצעה התקבלה: הריידרס עוזבים את אוקלנד ועוברים ללאס וגאס

ב-NFL כבר מוכנים לשובו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully