וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבלגיה: אדן הזאר סיכם את תנאיו בריאל מדריד

בדרך לבירת ספרד? במולדתו של הקשר טוענים שכוכבה של צ'לסי צפוי לעבור בעונה הבאה לבלאנקוס. ההבטחה שניתנה להזאר מראשי ריאל מדריד: אתה תהיה ממשיך דרכו של כריסטיאנו רונאלדו

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
בעונה הבאה במדריד? הזאר/רויטרס

"קודם כל נסיים את העונה, אחר כך נדבר", כך התבטא אדן הזאר כאשר נשאל על סוגיית הארכת חוזהו בצ'לסי לאחר ה-2:4 על טוטנהאם ביום שבת. כזכור, על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, צ'לסי צפויה להציע לבלגי הבינלאומי, שחתום על חוזה עד שנת 2020, חוזה משודרג, אך נראה שגם בבירת ספרד לוטשים עיינים אל עבר היהלום של הבלוז.

על פי המגזין הבלגי "Sport/Voetbalmagazine", הזאר כבר סיכם על חוזה עם ריאל מדריד והשיחות לגבי העברתו התחילו עוד בחודש נובמבר של השנה שעברה. ההבטחה שניתנה להזאר ולאנשיו: אתה תהיה ממשיך דרכו של כריסטיאנו רונאלדו.

במדריד חושבים שהפורטוגלי בן ה-32 עוד לא עבר את השיא, אבל כבר מתחילים לבנות את היום שאחרי. הבלאנקוס מנסים להרים את פרויקט הגלאקטיקוס של העתיד ושואפים שהזאר, איסקו ומארקו אסנסיו יובילו אותו.

הזארד בן ה-26 נמצא בכושר נפלא העונה במדי צ'לסי וכבש 16 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות והוא עשוי להוביל את הבלוז לאליפות נוספת שתהיה השנייה שלו בסטמפורד ברידג'. צ'לסי תצא למשחק חוץ מול אברטון ביום ראשון במטרה להשיג נקודות נוספות שיקרבו אותה אל תואר האליפות.

עוד בנושא:

צ'לסי ממשיכה להתקרב לאליפות, גארי קייהיל: "צעד גדול מאוד"
אנגליה: צ'לסי ניצחה 2:4 את סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully