וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה בגדול: מריה שראפובה ניצחה 5:7, 3:6 את רוברטה וינצ'י

הרוסייה בת ה-30 חזרה אחרי השעיה בת 15 חודשים והרשימה מאוד בסיבוב הראשון של שטוטגרט מול המדורגת 36 בעולם. שראפובה הגישה 11 אייסים ותשחק בסיבוב הבא מול קטיה מקארובה

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
ניצחון מרשים מאוד. שראפובה/רויטרס

אחרי 15 חודשים מחוץ לסבב בשל פרשת המלונודיום, חזרה הערב (רביעי) מריה שראפובה לסבב. הרוסייה בת ה-30 עשתה את זה עם המון סטייל כשניצחה 5:7, 3:6 את רוברטה וינצ'י בת ה-34, המדורגת 36 בעולם. הרוסייה השלימה את הניצחון בתוך שעה ועוד 43 דקות וכשהיא מגישה לא פחות מ-11 אייסים ומוסיפה 39 ווינרים לעומת 21 שגיאות לא מחויבות ונראה היה שההגשות שלה חדות מאוד אחרי ההפסקה. לעומת זאת, הייתה לה לא מעט חלודה במשחק והיא ביצעה הרבה טעויות לא מחויבות והסתבכה במצבים נוחים יחסית. עם זאת, הסך הכול היה טוב מאוד. היא תשחק בסיבוב השני נגד קטיה מקארובה בדרבי רוסי.

צפו בתקציר המשחק

ג'ו קונטה הבריטית (7 בעולם) הצליחה לעלות לסיבוב השני. הבריטית, שעברה בסוף השבוע חוויה לא נעימה במפגש גביע הפדרציה ברומניה, ניצחה 6:7 (5), 6:3, 1:6 את נאומי אוסקה היפנית בת ה-19 הכישרונית (46). טמרה קורפאטש הגרמנייה בת ה-21, שמדורגת במקום ה-140 בעולם ועשתה את הדרך מהמוקדמות, הודחה אחרי הפסד 6:2, 6:4 לקרלה סוארס נבארו. בדרבי רוסי הצליחה אלנה וסנינה הוותיקה, שמדורגת במקום ה-14 בעולם ונמצאת בשנה נהדרת, לנצח 6:7 (2), 2:6 את דריה קסטקינה בת ה-19, המדורגת 29. סימונה האלפ, המדורגת חמישית בעולם, נראתה מצוין והביסה 2:6, 3:6 את ברבורה סטריצובה הצ'כית, המדורגת 17 בעולם.

אנדי מארי עלה היום (רביעי) לסיבוב השלישי בטורניר החימר בברצלונה, מסבב ה-500 ATP. המדורג מספר אחת בעולם לא נאלץ בכלל לעלות על המגרש כיוון שברנרד טומיץ' האוסטרלי פרש לפני ההתמודדות מולו בשל פציעה בגבו התחתון ממנה לא החלים. מארי ישחק בסיבוב הבא נגד פליסיאנו לופס (40). הספרדי ניצח 2:6, 2:6 בדרבי את אלברט מונטנייס (312) בן ה-36, עבורו זה היה המשחק האחרון בקריירה הארוכה שלו.

רפאל נדאל המשיך במומנטום מהזכייה במונטה קרלו ביום ראשון. השור ממאיורקה עלה לראשונה בקריירה לאצטדיון שנקרא על שמו כיוון שהמגרש המרכזי בברצלונה נקרא כעת "מגרש רפא נדאל" וניצח שם בלי יותר מדי בעיות 1:6, 2:6 את רוג'ריו דוטרה סילבה הברזילאי (69).

בתוך כך, מהרולאן גארוס נמסר כי סך הפרסים בטורניר העונה יגדלו ב-12 אחוזים, כשהאלוף והאלופה בטורניר היחדים יזכו ב-2.1 מיליון יורו כל אחד, עלייה של 100 אלף יורו לעומת אשתקד. בסך הכול, הטורניר יחלק פרסים בסך 36 מיליון יורו

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
קבלת הפנים לשראפובה/AP
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נדאל/AP

מונטנייס נפרד אחרי המשחק האחרון שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully