וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי באנגליה: סרחיו אגוארו כשיר לדרבי, פול פוגבה הפצוע ייעדר

חלוץ מנצ'סטר סיטי החלים וצפוי לקבל דקות במשחק המסקרן מול מנצ'סטר יונייטד (חמישי, 22:00, ספורט1), ולנסיה והררה ישובו לסגל של מוריניו, ג'ונס וסמולינג ייעדרו. המיוחד: "זלאטן יילחם, אני מכיר אותו"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כשיר. אגוארו/רויטרס

משחק אחד בלבד ייערך מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) בפרמיירליג: הדרבי המסקרן בין הרביעית מנצ'סטר סיטי לחמישית מנצ'סטר יונייטד.

הדרבי בין השתיים תמיד נחשב למסקרן, אלא שהפעם הוא מסקרן במיוחד. סיטי במקום הרביעי - המוביל למוקדמות ליגת האלופות - עם 64 נקודות, בעוד שהשדים האדומים במקום החמישי - המוביל לליגה האירופית - עם נקודה פחות.

ז'וזה מוריניו ייאלץ להסתדר ללא פול פוגבה, שלא יהיה בסגל, בעוד שאנדר הררה ואנטוניו ולנסיה ישובו. גם כריס סמולינג ופיל ג'ונס הפצועים לא ייקחו חלק בהתמודדות. מנגד, גבריאל ז'סוס שחזר מפציעה ארוכה עדיין בספק, כשגם כמצבו של פרננדיניו לא ברור. קון אגוארו ישחק.

"לא נראה לי שזלאטן יוותר", אמר מוריניו כשנשאל על הפציעה של השבדי. "הוא יילחם, אני מכיר אותו. אמרתי לו שהוא נלחם כל החיים, מהיום שהוא נולד, ואין שום סיבה שיפסיק".

"דויד סילבה בספק גדול", אמר פפ גווארדיולה. "אני לא יודע אם הוא ישחק אחרי חצי גמר הגביע. גבריאל ז'סוס כבר לא סובל מכאבים, אבל הוא חזר מפציעה ארוכה. בכל מקרה, יהיה לנו קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully