וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 65:84 את מכבי קרית גת

הצהובים קיבלו יריבה בהזמנה ושברו רצף של שמונה הפסדים רצופים מול סוגרת הטבלה. יוגב אוחיון חזר מהפציעה והצטיין עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים, גל מקל הוסיף 14. 19 נקודות לקרטר מנגד

one

אחרי ששברה את השיא השלילי של המועדון ונחלה שמונה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מכבי תל אביב קיבלה הערב (רביעי) יריבה בהזמנה והביסה בחוץ את מכבי קרית גת האחרונה, 65:84. הצהובים עוד התקשו ברבע הראשון, אבל פתחו את הרבע השני בבליץ של 0:14 וברחו ליתרון מבטיח אותו הם שמרו עד לסיום. יוגב אוחיון חזרו לסגל של מכבי אחרי הפציעה והציג יכולת טובה עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים. גל מקל הוביל את המנצחים עם 14 נקודות כשגם קווינסי מילר חזר לעניינים עם שבע נקודות עד שיצא בחמש עבירות. ג'סטין קרטר (19) וג'וש סלבי (17) הובילו את הקבוצה המפורקת של אלעד חסין שממשיכה להתבזות בדרך ללאומית.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
המשחק האחרון שלו במכבי? בגאצקיס/לירון מולדובן

היכולת המחרידה של מכבי תל אביב נמשכה גם בפתיחת המשחק בקרית גת. המארחים הובילו 8:12 אחרי שבע דקות בזכות שתי שלשות של נועם לייש, אבל דווין סמית' וג'ו אלכסנדר החזירו את היתרון לצהובים. סיום הרבע היה שייך למארחים, כאשר שתי שלשות של שולמן וסגל קבעו 18:20 לקרית גת.

הצהובים יצאו כמו מלוע של תותח לרבע השני ופתחו אותו עם ריצת 0:14 כשאוחיון וראד צולפים שלשות ומעלים את הצהובים ליתרון 20:32. המארחים ניסו למזער נזקים עם שני הזרים שלהם סלבי וקרטר, אבל גל מקל המשיך לצלוף וקבע 32:44 עם עוד שלשה. ג'סטין קרטר סחט עבירה משלוש וקבע 35:45, אבל שלשה של סמית' על הבאזר קבע יתרון שיא - 35:48 לאורחים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אייל שולמן שחקן מכבי קרית גת. לירון מולדובן
גל מקל בפעולה/לירון מולדובן

היתרון הדו ספרתי של מכבי נמשך גם ברבע השלישי שהתנהל בעצלתיים בלי יותר מדי הגנות. קווינסי מילר הוריד חלודה, כשגם אוחיון, מקל וסמית' בלטו אצל בגאצקיס. מנגד, קרית גת שמרה איכשהוא על פיגור סביר בעיקר בזכות ג'וש סלבי שקלע שמונה נקודות ברבע הזה שבסיומו מכבי הובילה 50:68. אלעד חסין הוציא את סלבי ברבע הרביעי כשרק ג'סטין קרטר ייצר נקודות לאורחים. סילבן לנדסברג קלע את הסל האחרון ובסיום: 65:84 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 14, דווין סמית' 11, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, יוגב אוחיון 9 ו-5 אסיסטים, ויקטור ראד 8, סילבן לנדסברג 8, קווינסי מילר 7, ג'ו אלכסנדר 6, נמרוד לוי 6, גיא פניני 6, קולטון אייברסון 5, איתי שגב 4.

קלעו למכבי קרית גת: ג'סטין קרטר 19 ו-7 ריבאונדים, ג'וש סלבי 17, אייל שולמן 10, נעם לייש 8, נטע סגל 6, אלכס רוזנברג 4, אור סולומון 1. ליעד משעון שיחק (דקה) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully