וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס סיכם לשנתיים בבני יהודה

מאמן בני סכנין סיכם על חזרתו לקדנציה נוספת בבני יהודה, ומחכה שהקבוצה תבטיח סופית את הישארותה בליגת העל. ניסן יחזקאל יעזוב, ככל הנראה גם יצחק שום. ההודעה הרשמית בסוף השבוע

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

סוף לסאגה? יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין, סיכם לשנתיים בבני יהודה, כשהדבר תלוי אך ורק בשאלה אם הקבוצה תישאר בליגת העל. בני יהודה תבטיח את הישארותה בליגה הבעונה הבאה אם תנצח מחר את קרית שמונה (19:30).

כידוע, במשך תקופה ארוכה מנסה הנהלת בני סכנין לסגור עם המאמן לעונה הבאה, אך הוא סירב לחתום, למרות הצעה מפתה מצד המועדון. בימים האחרונים סיכם אבוקסיס לשנתיים בבני יהודה, שבה אימן בעבר, והוא צפוי להודיע על עזיבת סכנין וחזרה לקדנציה נוספת, השלישית שלו בשכונה. אבוקסיס צפוי להודיע על ההחלטה שלו ביום שישי, לפני המשחק של בני סכנין בחוץ מול מכבי פתח תקוה בשבת (18:00), או בסיום המשחק.

- יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הוא חוזר. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

המשמעות היא שהמאמן הנוכחי ניסן יחזקאל לא ימשיך בבני יהודה, ואילו המנהל המקצועי יצחק שום אמור להודיע על עתידו בשבוע הבא, או לכל היותר בעוד כשבועיים. כרגע נראה כי גם הוא לא ימשיך אצל הכתומים.

אבוקסיס מקורב מאוד להנהלת בני יהודה וחבר קרוב של הבעלים ברק אברמוב. כבר במהלך העונה אברמוב ניסה להחזירו לשכונה, אך אבוקסיס החליט להישאר בסכנין. המאמן עצמו כבר אמר באמצע העונה שהנסיעות הארוכות לסכנין קשות לו. כאמור, באופן רשמי הדברים אמורים להתפרסם בסוף השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully