וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 משחקים בחוץ בארבע שנים: סקירת הפציעות של בייל בריאל מדריד

כבר עם הגעתו ב-2013, הוולשי היה פצוע, ורמז על העתיד. הפציעה שליקט בקלאסיקו, ותמנע ממנו לשחק בחצי גמר ליגת האלופות, הייתה ה-17 שלו בבלאנקוס. מה מאזן הקבוצה איתו ובלעדיו?

one

הבשורה על פציעתו של גארת' בייל, שיחמיץ את משחקיה של ריאל מדריד מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, לא שימחה כמובן את אוהדי הבלאנקוס וראשי המועדון, אך היא גם ללא ממש תפסה אף אחד בהפתעה. הפציעה שספג הוולשי במהלך הקלאסיקו מול ברצלונה הייתה ה-17 שלו (!) מאז הגיע לאלופת אירופה מטוטנהאם בקיץ 2013, והעונה הוא החמיץ יותר משחקים מששיחק. קבלו סקירה קצרה של הפציעות של בייל במדי ריאל, והמאזן שלה איתו ובלעדיו.

עונת 2013/14

מספר פציעות: 6
משחקים בהם שיחק: 40 (29 ניצחונות, 6 תיקו, 5 הפסדים)
משחקים שהחמיץ: 17 (13 ניצחונות, 3 תיקו, הפסד)
מאזן: 22 שערים ו-12 בישולים

בייל סיפק רמז לגבי העתיד כבר עם הגעתו לריאל מדריד, כאשר הגיע לא כשיר מטוטנהאם והחמיץ את שלושת משחקי הליגה הראשונים של העונה. שבוע לאחר הבכורה שלו בלבן, הוא נפצע שוב והחמיץ שני משחקים נוספים. רק מספר שבועות חלפו, ופציעה בדרבי מול אתלטיקו השביתה אותו לחודש נוסף. בתקשורת כבר צצו השוואות לג'ונתן וודגיייט הפציע, והצוות הרפואי של ריאל הרכיב עבור בייל תוכנית, במטרה לבנות את שרירי הגב התחתון שלו. למרות שהתוצאות לא היו מיידיות, בסופו של דבר זה עזר לקבוצה לזכות בתארים. בייל הצליח להישאר כשיר בשלבי הסיום של העונה, כבש את שער הניצחון בגמר הגביע מול ברצלונה והרשית גם בהארכה נגד אתלטיקו בגמר האלופות.

עוד בנושא

גארת' בייל ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את חצי גמר ליגת האלופות

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
יצליח שוב לככב ברגעים החשובים? בייל/AP

עונת 2014/15

מספר פציעות: 2
משחקים בהם שיחק: 46 (30 ניצחונות, 6 תיקו, 10 הפסדים)
משחקים שהחמיץ: 12 (12 ניצחונות)
מאזן: 16 שערים ו-10 בישולים

פציעה שספג באחד האימונים מנעה מבייל לשחק בארבעה משחקים כולל בקלאסיקו הראשון של העונה, אך כאשר חזר - הוא נהנה מהתקופה הארוכה ביותר שלו ללא פציעות בשנים האחרונות. בתקשורת חיפשו סיבות לחוזק הגופני של הוולשי, ובין השאר עלתה גם ההשערה כי החלטתו של בייל להחליף את הלמבורגיני בה נהג הייתה משמעותית לכך. לקראת סיום העונה הוא החמיץ שלושה משחקים בשל פציעה, וכששיחק נאלץ להתמודד לא פעם עם שריקות בוז של אוהדיו, העובדה שריאל ניצחה את כל המשחקים בהם הוא לא שותף גרמה לקהל לחשוב שאולי עדיף לקבוצה בלעדיו.

עונת 2015/16

מספר פציעות: 6
משחקים בהם שיחק: 29 (21 ניצחונות, 4 תיקו, 4 הפסדים)
משחקים שהחמיץ: 23 (17 ניצחונות, 5 תיקו, הפסד)
מאזן: 19 שערים ו-12 בישולים

בספטמבר-אוקטובר, בייל החמיץ שמונה משחקים בגלל פציעה בשריר ברגלו השמאלית. בינואר-פברואר הוא נעדר במשך שמונה שבועות, הפעם בשל פציעה ברגלו הימנית. במארס ואפריל סבל גם מבעיות בגב, ברך ושריר הירך האחורי. בספרד טענו אז שהחלמתו התעכבה מכיוון שהלך לשחק גולף .למרות כל זה, וכמו בעונתו הראשונה, גם הפעם הוא היה שם עבור ריאל במאני טיים. הוא בישל לכריסטיאנו רונאלדו שער ניצחון בקאמפ נואו, כבש את השער היחיד בצמד חצאי הגמר נגד מנצ'סטר סיטי, ושוב היה שם בגמר נגד אתלטי - עם בישול ופנדל מוצלח בדו קרב בסיום.

עונת 2016/17

מספר פציעות: 3
משחקים בהם שיחק: 24 (16 ניצחונות, 7 תיקו, הפסד)
משחקים שהחמיץ: 27 (17 ניצחונות, 6 תיקו, 4 הפסדיפ)
מאזן: 9 שערים ו-3 בישולים

בייל פתח את העונה הנוכחית בכושר הטוב בקריירה שלו, לאחר שהצעיד את נבחרת ויילס לחצי גמר יורו 2016, ונראה נהדר בפתיחת העונה. לצערו, בנובמבר הוא נפצע בקרסול ונעדר במשך שלושה חודשים, ומאז לא הצליח לחזור לעצמו. בשבוע שעבר, כאשר חבריו גברו על באיירן מינכן ועלו לחצי גמר הצ'מפיונס, הוא ישב בחוץ בשל פציעה, ואז הגיע הקלאסיקו, וכולם יודעים איך זה נגמר. האם בייל שוב יחזור בדיוק בזמן כדי לככב בגמר ליגת האלופות? רק הזמן יגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully