וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה נבחר לאיש המשחק ב"בילד": "גיבור המסע של פרנקפורט"

התקשורת הגרמנית מתחילה לשנות את דעתה על המגן הישראלי אחרי השער הנפלא שכבש בחצי גמר הגביע: "לפתע הוא מתברר כמומחה התקפי ונראה שחקן חשוב". קובאץ': "הוא היה פשוט מצוין"

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
מתחיל לספק קבלות. טואטחה/רויטרס

עונת הבכורה של טאלב טואטחה בגרמניה מקבלת תפנית מפתיעה. אמש (שלישי) מגן הנבחרת כבש שער נפלא בחצי גמר הגביע מול מנשנגלדבאך, בסיומו עלתה פרנקפורט שלו לגמר לראשונה מאז שנת 2006, אחרי דו קרב פנדלים (1:1 בתום 90 דקות). זה היה השער השני של המגן הישראלי בגביע אחרי שכבש גם מול האנובר ברבע הגמר, ולפתע הוא נחשב לאחד מגיבורי המסע של הקבוצה לגמר, בו תפגוש את המנצחת הערב בין באיירן מינכן לדורטמונד.

המשחק הטוב של טואטחה לא נעלם מעיניה של התקשורת הגרמנית, ששיבחה לא רק את הביצוע המצוין בדקה ה-16, בו כבש בבעיטה חזקה ברגל שמאל מקצה הרחבה, אלא את היכולת שגילה לאורך כל המשחק, כולל הצטרפויות רבות להתקפה. ב"בילד" העניקו לטואטחה את הציון המקסימלי 6 והכתירו אותו לאיש המשחק. "עד לא מזמן הוא נראה כמו החתמה כושלת, אבל לפתע הוא מתברר כמומחה ההתקפי של פרנקפורט בגביע. עכשיו נותר לו לסגור פערים רק בליגה, בה הוא עדיין לא כבש ועדיין לא הצדיק את תג המחיר שלו".

עוד נכתב בבילד ש"טואטחה נראה כמו שחקן חשוב במערך של פרנקפורט, וכל עוד הוא הצליח לרוץ ולעמוד בקצב, הוא נראה נהדר". גם מאמן פרנקפורט ניקו קובאץ' פרגן ואמר ש"טאלב היה מצוין, כל כמו הקבוצה במחצית הראשונה".

טאלב טואטחה כבש שער נהדר, פרנקפורט עלתה לגמר הגביע הגרמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully