וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קיארטנסון לא רוצה לעזוב, גם ראיקוביץ' יישאר לעוד עונה?

26.4.2017 / 7:40

החלוץ מתכנן לכבד את חוזהו: "אם זה תלוי בי, אני נשאר", גם השוער עשוי להמשיך: "לא יודע על שום הצעה מאירופה". קיארטנסון רוצה לשחק לצד שוינפלד, בקבוצה אופטימיים: "ניצחון על באר שבע, והכל פתוח"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

1. קיארטנסון לא רוצה ללכת לשום מקום

עם כל הקשיים ועל אף העובדה שהוא נמצא תחת זכוכית מגדלת, וידאר קיארטנסון נהנה בישראל ורוצה להמשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. "אני באמת נהנה במכבי תל אביב ואוהב מאוד את החיים בישראל", אמר אמש בדרכו לאוטובוס של מכבי תל אביב. חדר ההלבשה של האורחים באצטדיון דוחא ממש קרוב לאוטובוס והחלוץ האיסלנדי פסע באיטיות, מלטף קצת את המזכרת שהשאיר לו פרדראג ראיקוביץ' על הלחי.

"ראיקו איגרף את הכדור בקרן וגם קצת את הפנים שלי", אמר כשהוא מחייך. "טוב לי בישראל. זו היתה החלטה נכונה מבחינתי לבוא לכאן ואני לא מוצא שום סיבה לרצות לעזוב. יש לי חוזה ארוך במכבי וכל עוד זה תלוי בי, אני נשאר". קיארטנסון כבר עלה לאוטובוס, אבל הוחזר לעמדת הראיונות על ידי דובר הקבוצה עופר רונן. כשעמד להתראיין יצא בדיוק אייל גולסה אחרי המקלחת וצעק לעברו מרחוק: "וידאר, יא מלשין". לא ברור אם האיסלנדי הבין, אבל יצא לו: "שתוק" באנגלית לעבר גולסה שהיה הראשון שהעלה את מכבי ליתרון לפני השערים של קיארטנסון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 בסכנין, קיארטנסון שבר בצורת עם צמד
וידיגאל מתלהב: "אנחנו ממשיכים לשחק כדורגל טוב, מדהים"
מהומות בסיום המשחק בסכנין: רכב וואלה! NEWS נרגם באבנים

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון חוגג. אדריאן הרבשטיין
ישחק לצד שוינפלד? קיארטנסון אמש/אדריאן הרבשטיין

2. "אני רוצה לפתוח בכל משחק"

"היה לי חשוב מאוד להבקיע את השערים האלה. זה לא בריא לחלוץ לשבות כל כך הרבה זמן מהבקעה", אמר קיארטנסון בראיון שאחרי המשחק. "חשוב לקבוצה שכל שחקניה יבקיעו, אבל חשוב אפילו יותר שהחלוצים שלה יהיו דומיננטים ויבקיעו". בשבת האחרונה מול בית"ר ירושלים פתח ארון שוינפלד בהרכב. אתמול העלה ליטו וידיגאל את קיארטנסון. מדובר בשני חלוצים שהם גם חברים טובים מחוץ למגרש והמאבק על דקות המשחק לא פגע בידידות בין השניים. "ברור שאני רוצה לפתוח בכל משחק", הודה קיאטרנסון. "אבל יש לנו הרבה משחקים והמאמן מנסה לייצר רוטציה כדי שתאפשר מנוחה. המנוחה הזו עוזרת לי כי שיחקתי הרבה מאוד זמן ברציפות. אני חושב שעד סוף העונה אהיה הרבה יותר טוב ממה שהייתי בחודש האחרון". על העובדה שוידיגאל לא נותן לשניהם לשחק יחד, אמר האיסלנדי: "אנחנו יכולים לשחק יחד ולפתוח יחד בהרכב. אנחנו גם לא חייבים להיות רק מספרי 9. יש לנו יכולת לשחק בעוד מגוון של תפקידים בהתקפה, אבל יש למכבי 20 שחקנים מצויינים ולא כולם יכולים לשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אליניב ברדה הפועל באר שבע מתחבק עם ברק יצחקי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד לא נגמר? המפגש הקודם בין מכבי תל אביב לבאר שבע/ברני ארדוב

3. במכבי מפנטזים: "ניצחון על באר שבע והכל יהיה פתוח"

המשחק של מכבי תל אביב אמש הסתיים פחות או יותר כשהחלה המחצית השנייה של הפועל באר שבע בחיפה. שחקני מכבי תל אביב היו מעודכנים בשער היתרון של באר שבע וקיוו לאיבוד נקודות שלא בא בסופו של דבר. עכשיו הפנים אל המפגש בשבת מול באר שבע ולשחקני מכבי תל אביב ברור שלא ירצו לתת לבאר שבע לחגוג להם במגרש הביתי. "יש לנו זמן להתכונן למשחק בשבת ואנחנו נבוא אליו כדי לנצח כפי שאנחנו רוצים לעשות בכל משחק", אמר אמש ליטו וידיגאל. אחד משחקני מכבי תל אביב ירה בדרכו לאוטובוס: "לא נרצה להפסיד את האליפות במגרש שלנו ובמפגש ישיר מול באר שבע. אנחנו רוצים לנצח ולצמק את הפער לחמש נקודות כשיהיו עוד תשע נקודות בקופה והכל אפשרי. חשוב גם שנמשיך לשחק טוב ושנשמור על רמה אחידה עד למשחק הגביע שמצפה לנו בעוד פחות מחודש".

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב (אמצע). אדריאן הרבשטיין
עוד עונה בצהוב? ראיקוביץ' אמש/אדריאן הרבשטיין

4. ראיקוביץ' יישאר לעונה נוספת?

פרדראג ראיקוביץ' ושורה אובארוב הקניטו כרגיל אחד את השני אחרי המשחק. זה נוהל קבוע בין השניים ויש שם הרבה הומור שחור. ראיקוביץ' יודע שהוא צריך להתקדם ורוצה בכך, אבל אמש הודה שאין לו עדיין שום דבר ביד. "אלא אם לא מעדכנים אותי, אני לא יודע על שום הצעה שיש לי. אולי מדברים עם הסוכנים שלי או עם מכבי אבל אני לא יודע דבר. על אנגליה אין מה לדבר כי אין לי מספיק הופעות בנבחרת, אבל גם מליגה אחרת באירופה לא ידוע לי שרוצים אותי". ראיקוביץ' ניסה במהלך המשחק לקרוא לאנשי האבטחה כדי שיגנו עליו מאחור בשל הקללות שחטף, אבל בסוף הוא נשמע מחוייך ואמר: "האמת שלא הרגשתי את האוהדים של סכנין. הייתי כל כך מרוכז במשחק שלנו שלא הרגשתי כלום. ברור שיש לי זיכרונות מהמגרש הזה, אבל מה שהיה בעבר כבר מת ואני מרגיש די נוח לבוא לכאן ובעיקר לצאת מכאן עם הנקודות".

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
איך זה ייראה כשהוא יתחיל את העונה? וידיגאל/אדריאן הרבשטיין

5. המתכון של וידיגאל לאליפות בעונה הבאה

ליטו וידיגאל הודה אמש שהוא כבר חושב על העונה הבאה ומתכנן אותה. המאמן הפורטוגלי חזר שוב ושוב בסיום המשחק על כך שכל מה שמעניין אותו הוא המשחק הבא, אך יחד עם זה הודה כי בראש שלו כבר רצות התכניות לעונה הבאה. וידיגאל משוכנע כי אם יפתח את העונה הבאה עם מכבי תל אביב ויכין אותה מההתחלה דרך מחנה האימונים, הוא יחזיר את האליפות לקרית שלום. "כשאתחיל עונה בצורה מסודרת בחודש יוני, אוכל לדבר על אליפות", אמר אמש וידיגאל. "אני שמח שהבחורים עובדים ומשחקים טוב ואני יודע שבתקופה שלי במכבי תל אביב הקבוצה השתפרה. כשהגעתי למכבי תל אביב היינו מאחורי באר שבע והדברים לא היו תלויים רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully