וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "פירקנו את המוקש, יהיה הזוי אם נשמוט את זה"

26.4.2017 / 7:05

ריח של אליפות בנגב: השחקנים משתחררים מהלחץ, האוהדים בהכנות מיוחדות לקראת משחק ההכתרה האפשרי מול מכבי תל אביב, וואקמה שוב "שובר שוויון", וגם: רוסטוב בעקבות מאור בוזגלו, שבספק לשבת

ברני ארדוב

1. "יהיה הזוי אם נשמוט פער כזה"

דקות ארוכות חגגו שחקני הפועל באר שבע עם אלפי האוהדים שעשו את כל הדרך עד לכרמל, אחרי הניצחון הקטן-גדול אמש (שלישי), 0:1 על מכבי חיפה. בקבוצה חששו מאוד מאז מוצאי שבת מהמשחק נגד מכבי חיפה והבינו שאחרי שהוכתרו כאלופים הפסד יביא אותם בלחץ למשחק מול מכבי תל אביב. בסיום כל הלחץ השתחרר וגם אם זה לא נאמר בגלוי, באר שבע מבינה שיהיה קשה לשמוט את תואר האליפות. "מכבי חיפה היא תמיד מוקש עבורנו. פירקנו את המוקש הזה שחששנו ממנו כל כך", הודה אחד השחקנים. "אנחנו עוד לא אלופים ונצטרך לבוא מרוכזים לכל משחק עד שנבטיח את התואר, אבל ברור שזה יהיה הזוי אם נשמוט פער של שמונה נקודות בשלב כזה".

גם אצל אוהדי באר שבע מבינים שהאליפות קרובה מתמיד. רק קצת יותר מאלף אוהדים יוכלו לחזות במה שעשוי טקס ההכתרה הרשמי מול מכבי תל אביב בשבת. האוהדים מבינים שיהיה קשה מאוד להשיג כרטיס למשחק וחלקם אף עשויים לפנות לעירייה כדי לארגן הקרנת ענק משותפת, עבור מי שלא יתמזל מזלו ולא יקבל כרטיס לנתניה.

עוד בנושא:

עוד צעד בדרך לאליפות: באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה בחוץ
בכר: "הקזנו דם כדי לקחת את הנקודות", חשש שבוזגלו סובב את הברך
ויטור מעל כולם, עטר מייצג את העונה של מכבי חיפה: הטופ והפלופ

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (שני מימין) חוגג עם הצוות. ברני ארדוב
את זה כבר יהיה קשה לאבד. בכר אמש/ברני ארדוב

2. וואקמה שוב "שובר שוויון"

טוני וואקמה שוב קטלני: הניגרי, שהיה בירידה בתקופה האחרונה, חזר לכבוש בשני המשחקים האחרונים ובבאר שבע מעידים שהיו צריכים אותו בדיוק בזמנים האלה "לא סתם טוני הוא מלך השערים שלנו. כל הזמן מדברים על שחקנים שהם שוברי שיוויון. טוני הוא בדיוק אחד כזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע לפני איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זו בדיוק ההגדרה לשחקן שובר שוויון. וואקמה/ברני ארדוב

3. רוסטוב בעקבות מאור בוזגלו, שמחכה לדרכון הפורטוגלי

גם מאור בוזגלו נראה אתמול כמו שחקן שובר שוויון. אתמול, בניגוד למרבית המשחקים העונה, גם אבא יעקב בוזגלו נכח במגרש. בוזגלו האב הגיע מלווה בצוות צילום כחלק מסדרת הדוקו שהמשפחה מצלמת בימים אלו. כך או כך, האפשרות שיעבור למכבי חיפה ממשיכה להיות במוקד. הירוקים רוצים את הקשר, אך הוא עדיין ממתין לדרכון הפורטוגלי שלו, בניסיון לצאת לאירופה. לאחרונה החלו גישושים מצד רוסטוב, המדורגת במקום החמישי בליגה הרוסית הבכירה, אבל בוזגלו מחכה עד סוף מאי כדי לראות אם יקבל את הדרכון הפורטוגלי, ואם כן הוא מקווה לשחק בליגה האיטלקית.

בלי קשר, בוזגלו נפצע אתמול ובסביבתו הביע חשש מכך. בוזגלו העיד בפני מקורביו שהרגיש שסובב את הברך ורק צילום שייעשה בימים הקרובים יבהיר מה חומרת הפציעה. בכל מקרה, הוא בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully