וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון הדיחה את ווסטברוק והת'אנדר, הספרס והג'אז עלו ליתרון 2:3

סיום עגום לעונה היסטורית: ווסטברוק קלע 47, אבל נחלש ברבע האחרון וראה את הרוקטס מנצחים 99:105 ומשלימים 1:4 בסדרה. 103:116 לסן אנטוניו על ממפיס, 92:96 ליוטה אצל הקליפרס

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
המסע המופלא מסתיים. ווסטברוק מאוכזב/AP

גולת הכותרת ממשחקי הלילה (בין שלישי לרביעי) בפלייאוף ה-NBA: העונה ההיסטורית של ראסל ווסטברוק הסתיימה. הת'אנדר נוצחו 105:99 בידי יוסטון וסיימו את העונה עם הפסד 4:1 בסדרה כולה, למרות עוד תצוגת יחיד מרשימה של מר טריפל דאבל. במשחק נוסף שנערך הלילה סן אנטוניו עלתה ל-2:3 מול ממפיס, ואת הלילה סגרה יוטה עם ניצחון 92:96 על הקליפרס בחוץ.

משחקי הלילה:

יוסטון - אוקלהומה סיטי 99:105 (הרוקטס השלימו 1:4 בסדרה)
סן אנטוניו - ממפיס 103:116 (הספרס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)
ל.א קליפרס - יוטה 96:92 (הג'אז עלו ל-2:3 בסדרה)

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי, מול פטריק בברלי, יוסטון רוקטס. AP
ואיך אפשר בלי טראש טוק עם פטריק בברלי?/AP

יוסטון - אוקלהומה סיטי 99:105 (הרוקטס השלימו 1:4 בסדרה)

תאהבו אותו, תשנאו אותו, על דבר אחד אין עוררין: ראסל ווסטברוק היה הכוכב הכי ממגנט בעונת 2016/17, שתיזכר לעד כאחת העונות האישיות הגדולות בהיסטוריה. אם תרצו, המשחק הזה היה תמצית העונה כולה: ווסטברוק לקח הכל על עצמו וסיים עם 47 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל בשש הדקות בהן בילה על הספסל, חבריו הובסו 27:9 והוא עצמו שוב נחלש מאוד ברבע האחרון. השורה התחתונה היא שוב ששחקן אחד, טוב ככל שיהיה, לא מסוגל לנצח קבוצה אמיתית לאורך זמן.

לרגעים היה נדמה שהת'אנדר מסוגלים לעשות זאת ולמשוך את הסדרה עוד קצת. הם פתחו את הרבע הראשון היטב, סיימו אותו בפלוס 6, ולא נבהלו גם כשהרוקטס פתחו מבערים ברבע השני, בו רצו 22:35 ופתחו פער משלהם. ווסטברוק, איך לא, הגיב עם 20 נקודות ברבע השלישי החזק של הת'אנדר. אבל אז נגמר לראסל האוויר: את הרבע האחרון הוא סיים עם 2 מ-11 בלבד מהשדה, כשהוא משליך עוד ועוד שלשות ומסיים את המשחק עם לא פחות מ-18 ניסיונות מחוץ לקשת, שיא קריירה. הרוקטס ניצלו זאת, עשו מיני-בריחה משלהם, והמשיכו כל הדרך לניצחון.

את הרוקטס הוביל ג'יימס הארדן כמובן, עם 34 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל שוב היה לו גם סיוע נרחב מהשחקנים המשלימים לו וויליאמס (22 נקודות), פטריק בברלי (15 ו-8 אסיסטים) וננה (14 ו-7 ריבאונדים). אצל הת'אנדר, חוץ מווסטברוק בלט לטובה גם אלכס אברינס עם 11 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס, מול ג'יימס אניס, ממפיס גריזליס. AP
הפעם הסתפק ב-28 נקודות. קוואי/AP

סן אנטוניו - ממפיס 103:116 (הספרס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

הצוות המסייע של פופוביץ' קם לתחייה, ואיתו גם חזר הצבע ללחיים של כל הקבוצה. לשם שינוי, קוואי לאונרד (28 נקודות ו-6 אסיסטים) לא היה צריך לעשות הכל לבדו, וראה את פאטי מילס (20), טוני פארקר (16), דייויד לי (11 ו-8 ריבאונדים) ואפילו מאנו ג'ינובילי (10) תורמים למאמץ הקבוצתי ועוזרים לגרד ניצחון קשה. לגריזליס שוב מגיעה מילה טובה. מייק קונלי ממשיך להיראות כמו אחד הרכזים הטובים בליגה בפלייאוף הזה, כשהלילה הוא קולע 26 נקודות, מחלק 6 אסיסטים ודואג להשאיר את ממפיס יחסית קרובה.

מארק גאסול סייע לו עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל גם קבוצה עיקשת כמו הגריזליס לא הצליחה לעצור את השטף של הספרס ברבע השלישי, במהלכו כבר ברחו ליתרון 17 נקודות. הדובים התקרבו ברבע האחרון לכדי מינוס 4 בלבד, אבל אז פאטי מילס וטוני פארקר נתנו גז וייצרו עוד בריחה, כל הדרך לניצחון ביתרון דו ספרתי. הגריזליס שוב לא שוברים את המנחוס בטקסס: ב-21 מפגשי החוץ האחרונים מול הספרס, הם ניצחו פעם אחת בלבד.

ג'ורג' היל, יוטה ג'אז. AP
ניצחון גדול. היל/AP

ל.א קליפרס - יוטה 96:92 (הג'אז עלו ל-2:3 בסדרה)

תצוגה הירואית של גורדון הייוורד וג'ו ג'ונסון סידרה לג'אז ניצחון חוץ קריטי שמציב אותה בנקודת זינוק מצוינת לשלב הבא. הייוורד (27 נקודות ו-8 ריבאונדים), שפספס חלקים נרחבים ממשחק 4 בשל הרעלת מזון, נראה כמי שהתאושש לחלוטין, בעוד ג'ו ג'ונסון (14 ו-8), מלך הקלאץ' החדש-ישן של ה-NBA, עשה זאת שוב עם כמה מהלכים גדולים במאני טיים שהבטיחו את הניצחון.

מנגד, הקליפרס שוב נראים כמי שקופאים ברגע החשוב של העונה ושוב מאבדים מומנטום בפלייאוף, ולפחות לעת עתה נראה שהפציעה של בלייק גריפין משנה את כל התוכניות. אוסטין איברס אמנם חזר מהפציעה, אבל כריס פול עם 28 נקודות ו-9 אסיסטים וג'י ג'יי רדיק עם 26 היו פחות או יותר היחידים שהופיעו. הפול ורדיק עשו כל שביכולתם כדי לא לתת למשחק הזה לחמוק מבין הידיים של הקליפרס. עמוק בתוך הרבע האחרון הג'אז כבר פתחו פער של 11 נקודות, אבל השניים משכו את זה עד הרגע האחרון. כשנותרו 36 שניות לסיום פול צימק למינוס שלוש בלבד, אבל ג'ו ג'ונסון, כמובן, קיבל את הכדור בהתקפה הבאה וקלע את מה שהתברר כסל המכריע, לא לפני שג'ורג' היל סגר עניין מהקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully