וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב בגמר הפלייאוף אחרי 0:2 על הפועל ראשון לציון

האלופה חזרה מפיגור של שישה שערים וניצחה 26:31 כדי לעשות עוד צעד לעבר דאבל היסטורי. יריבתה בגמר תתברר רק ביום שישי, אחרי שרמת השרון כפתה משחק שלישי עם 30:31 על מכבי ראשון לציון

שי הרשקוביץ הפועל ראשון לציון בכדוריד מול מכבי תל אביב. גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
הפועל ראשון לציון איבדה את היתרון הגדול ואת העונה. שי הרשקוביץ/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב עלתהה הערב (שלישי) לגמר הפלייאוף בכדוריד, כשניצחה 26:31 בחוץ את הפועל ראשון לציון והשלימה 0:2 בסדרה. כעת ממתינה האלופה המכהנת להכרעה בסדרת חצי הגמר השנייה, בה א.ס. רמת השרון כפתה 1:1 עם ניצחון ביתי דרמטי 30:31 על מכבי ראשון לציון. הפועל רמת גן שרדה בליגת העל, למרות הפסד למכבי פתח תקוה בארבעה שערים, אחרי שניצחה 22:35 במשחק הראשון.

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 31:26

האלופה כבר פיגרה בשישה שערים בפתיחת המשחק, אבל גילתה אופי וביצעה מהפך מרשים בדרך לניצחון ואולי גם לדאבל היסטורי. מכבי תל אביב כבשה את השער הראשון שלה רק אחרי שבע דקות, אך למרות שפיגרה 9:3 הצליחה לצמק ל-13:11 בהפסקה. אבישי סמולר ושי הרשקוביץ הגדילו שוב, אך גיל פומרנץ ויוסי אפו (המצטיין במשחק עם שבעה שערים) דאגו להשוות וגם להפוך את התוצאה. רנאטו ווגרינץ וסמולר הובילו את המפסידה עם שבעה שערים. המאמן המפסיד עידן מימון סיכם: "כל עונה שלא לוקחים תואר בהפועל זה כישלון. גם שלי בתור מאמן. העונה הראשונה שלי כמאמן נראתה כמו עשר שנים בכל קבוצה אחרת".

א.ס. רמת השרון - מכבי ראשון לציון 30:31

המארחת הצליחה לכפות משחק שלישי, לאחר ניצחון במשחק רב תהפוכות. מכבי ראשון לציון תארח את המשחק הבא ביום שישי, כאשר גם תיקו ביתי יספיק לה, אחרי 23:29 במשחק הראשון. עמית גל כבש 10 שערים לזכות רמת השרון וגם סגר עניין אחרי שהאורחים צימקו ל-30:29. השוער ירין רוטברג סיפק 12 עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully