וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'יטר וג'ב בוש סיכמו על רכישת מיאמי מארלינס

25.4.2017 / 22:59

אגדת העבר של ניו יורק יאנקיז ומושל פלורידה לשעבר זכו במכרז וישלמו 1.38 מיליארד דולר על הקבוצה, שלא העפילה לפלייאוף מאז הזכייה השנייה בוורלד סירייס ב-2003

דרק ג'יטר ניו יורק יאנקיז. Chris Carlson, AP
חוזר לליגה. ג'יטר/AP, Chris Carlson

בעלים חדשים למיאמי מארלינס: קבוצת רוכשים בראשותם של אגדת ניו יורק יאנקיז, דרק ג'יטר ושל מושל פלורידה לשעבר, ג'ב בוש, זכתה במכרז והגיעה לסיכום על רכישת המארלינס תמורת 1.38 מיליארד דולר.

על פי ה"מיאמי הראלד", לבוש תהיה השליטה על המועדון בעוד ג'יטר ימלא תפקיד פעיל יותר, אולי אפילו ג'נרל מנג'ר. בסוף שנות ה-80' רכש אחיו של ג'ב, נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' וו. בוש, את טקסס ריינג'רס.

מספר קבוצות רוכשים ניסו לשים את ידן על הקבוצה לאחר שהבעלים ג'פרי לוריה, שקנה את מיאמי ב-2002, החליט שהגיע זמנו למכור. בין קבוצות הרוכשים הייתה גם אחת בהובלת טאג רומני, אחיו של מיט רומני, אולם בסופו של דבר ג'יטר ובוש הם אלה שניצחו במכרז. 75 אחוזים מבעלי הקבוצות בליגה יצטרכו לאשר את העסקה.

המארלינס, שהוקמו ב-1993, ניסו בשנים האחרונות לשנות את תדמית המועדון, החליפו ב-2012 את שמם מפלורידה למיאמי ושינו גם את צבעי המועדון והסמל. הקבוצה, שזכתה בוורלד סירייס ב-1997 ושוב ב-2003, לא העפילה לפלייאוף מאז הזכייה האחרונה שלה ולא רשמה עונה עם מאזן חיובי מאז 2009. נכון לרגע זה הם במקום השני ב-NL מזרח עם מאזן 8:10 ובמרחק 2.5 משחקים ממוליכת הבית וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully