וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הקזנו דם כדי לקחת את הנקודות", חשש שבוזגלו סובב את הברך

מאמן הפועל באר שבע חגג את ה-0:1 על מכבי חיפה, שקירב אותו לאליפות נוספת: "עד שזה לא סגור לא נהיה רגועים". ראדי: "לא יהיה סמלי לחגוג מול מכבי". לוזון: "לא תמיד הטובים מנצחים"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע עשתה הערב (שלישי) צעד ענק אל עבר אליפות שנייה ברציפות, כשניצחה את מכבי חיפה בחוץ לראשונה מאז 1997. נגיחה מוקדמת של אנתוני וואקמה (6) סידרה לברק בכר 0:1 על הירוקים ואת השורה התחתונה הבאה: שלוש נקודות מול מכבי תל אביב בשבת יסדרו למוליכת הטבלה את התואר באופן סופי, רשמי והיסטורי.

בהפועל באר שבע הייתה גם סיבה לדאגה. על פי הערכה ראשונית יש חשש שמאור בוזגלו סובב את הברך במהלך המשחק. הוא ייבדק בימים הקרובים.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי חיפה

ברק בכר אמר בסיום: "ברור שהדברים טובים בנו ועשינו צעד מאוד משמעותי אבל נותרו ארבעה משחקים. צריך לשמוח כי נתנו מאמץ גדול - לא משחק גדול, מאמץ גדול. זה שבוע מאוד קשה, כך שאנחנו מאוד שמחים אבל גם חדורי מטרה. נצטרך לתת הכל גם בשבת. פגשנו היום קבוצה מצוינת שהיתה לא פחות טובה, היה מאוד קשה, הקזנו דם כדי לקחת את הנקודות וככה צריך. השחקנים מאוד ממוקדים, מאוד בוגרים, זה לא פשוט. עד שזה לא יהיה סגור לא נהיה רגועים. עברנו עונה מדהימה ואנחנו רוצים לסיים אותה כמו שצריך, בלי קשר למול מי אנחנו משחקים".

מהראן ראדי: "שיחקנו לא מספיק חכם, נתנו למכבי חיפה להיכנס בשלבים מסוימים למשחק. למרות זאת, כשהנענו את הכדור בשקט גם הגענו למצבים. אני מסתכל על הנקודות, וכרגע זה הדבר הכי חשוב. למדנו מהשנה שעברה, אז עשינו תיקו כמה מחזורים לסיום ונכנסו ללחץ. במקום לסיים בשמונה הפרש, זה נגמר בשלוש. הפעם עשינו את מה שחשוב. בינתיים יש לי ארבע אליפויות, אעשה הכול כדי שננצח במשחק הבא. מכבי תל אביב? צריך לכבד את מי שמשחק מולך, גם אם זו היריבה הכי גדולה שלך. לא יהיה סמלי לחגוג מולם. היו לי שלוש שנים יפות במכבי תל אביב, ובשבילי זו היסטוריה. אני במקום אחר, מקום שאני נהנה בו ואני מרגיש פה כמו משפחה. זה מה שחשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד גיא לוזון סיכם: "באר שבע היו רעים וזה באשמתנו, אני לא זוכר כמעט בעיטות למסגרת שלהם. לחצנו מאורגן, יצאנו קדימה, היו הרבה מאוד דברים במכבי חיפה למרות התוצאה. אי אפשר להשוות את מה שהיה לפני חודש להיום. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים ונהיה הרבה יותר טובים, אבל היה לי חשוב אחרי המשחק הקודם מולם שלא נתבטל יותר. שיחקנו כדורגל, היינו טובים יותר ולצערי הפסדנו. לא תמיד הטובים מנצחים".

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היינו טובים יותר". גיא לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully