וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה חוזרת ברביעי: "לא תקבל כרטיס חופשי לרולאן גארוס"

הטניסאית הרוסייה, שעדיין לא רשאית להיכנס למתחם התחרות בשטוטגרט, ערכה אימונים בפרבר של העיר ותפגוש את רוברטה וינצ'י. באנגליה דווח כי היא תקבל כרטיס חופשי רק למוקדמות באליפות צרפת

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
שראפובה בפרבר שטוטגרט/AP

אחרי שלא שיחקה מאז ההדחה מול סרינה וויליאמס באליפות אוסטרליה 2016, לפני 15 חודשים, מריה שראפובה תחזור מחר (רביעי) לסבב בטורניר שטוטגרט, שם תפגוש את רוברטה וינצ'י האיטלקייה הוותיקה. בימים האחרונים הרוסייה התאמנה בצורה אינטנסיביית מאוד במועדון הטניס שפורטפראין זילנבוך שנמצא בפרברי שטוטגרט, כיוון שהשעייתה מסתיימת רק הלילה (בין שלישי לרביעי) ולכן היא לא יכולה אפילו לאסוף את אשרת הכניסה שלה אל הטורניר בינתיים, לא כל שכן להיכנס אל המתחם עצמו.

שראפובה, שהושעתה ל-15 חודשים אחרי שנמצאו בדמה מלדוניום, לא תתראיין ולא תדבר עד אחרי המשחק שלה מול האיטלקייה. שראפובה, אולי הספורטאית העשירה בעולם שהונה מוערך ב-300 מיליון דולר על פי פורבס, הורשתה לשחק בשטוטגרט על אף שההשעיה שלה מסתיימת רק הלילה והטורניר כבר החל בשל חוקי ה-WTA. אחד הספונסרים הראשיים של שראפובה היא חברת פורשה הגרמנית, שהיא גם הספונסר של הטורניר.

אתמול בלילה דווח כי שראפובה ככל הנראה לא תקבל כרטיס חופשי לרולאן גארוס, אלא רק לטורניר המוקדמות, מה שיהווה השפלה גדולה עבורה.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
מתכוננת באינטנסיביות לקאמבק. שראפובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully