וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שהר, אוחנה ובן תורג'מן צפויים לפתוח בחיפה

25.4.2017 / 13:55

אחרי התייעצות עם הצוות הפיזיולוגי ובעקבות עומס המשחקים, המוליכה תעניק ככל הנראה מנוחה לברדה, וואקמה וקורהוט מול הירוקים. מליקסון יוסט לאגף השמאלי, התלבטות בין סוארס לוויטור

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, מתכנן לערוך מספר שינויים בהרכב במשחק החוץ מול מכבי חיפה הערב (שלישי, 21:00, ספורט 5). בכר אמנם לא תירגל הרכב באופן מובהק באימון המסכם של המוליכה, אך עושה רושם ששלושה שחקנים משמעותיים עומדים לקבל מנוחה. ההחלטה לגבי השלושה התקבלה לאחר התייעצות עם הצוות הפיזיולוגי, מתוך הבנה שצריך לחלק את העומס בשבוע בו הקבוצה משחקת שלושה משחקים.

בן שהר, שישב 90 דקות על הספסל במשחק האחרון מול בני סכנין, יחזור כנראה לחוד על חשבונו של אליניב ברדה. אנתוני וואקמה יקבל גם הוא מנוחה, כאשר מיכאל אוחנה צפוי לפתוח בעמדה שמתחת לחלוץ, ומאור מליקסון יוסט לאגף השמאלי. גם בהגנה בכר מתכנן שינוי לפיו מיחאי קורהוט לא יפתח, ובמקומו ישוב להרכב בן תורג'מן, שלא היה בסגל מול סכנין. מעבר לשינויים הללו, גם מיגל ויטור עשוי לקבל מנוחה, ובכר עדיין מתלבט בינו לבין וויליאם סוארס.

הפועל באר שבע טרם איבדה נקודות בחמישה משחקים בפלייאוף העליון, ותנסה להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון ראשון בחיפה מאז 1997, כאשר בשבת ממתין לה משחק מול מכבי תל אביב.

עוד בנושא

הערכה בהפועל באר שבע: סיכויים גבוהים שכריסטיאן מננדס יצטרף
ואצק ודמארי לא יפתחו מול הפועל באר שבע, ורמוט וריאן תורגלו במקומם

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יפתח בחיפה. אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully