וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס בילארדו: "אני נגד אונס, אך ישנן נשים פרובוקטיביות"

מאמנה לשעבר של נבחרת ארגנטינה, שהוביל את האלבסלסטה לזכייה במונדיאל 1986, סיפק הצהרה שנויה במחלוקת: "לפעמים הן מתכופפות ואפשר לראות את התחתונים. איך אפשר לא להסתכל?"

קרלוס בילארדו (מימין) לצד דייגו מראדונה, נבחרת ארגנטינה. AP
הצהרה שנויה במחלוקת. בילארדו עם מראדונה/AP

קרלוס בילארדו, אלוף העולם לשעבר עם ארגנטינה ממונדיאל 1986, סיפק הצהרה שנויה במחלוקת כשנשאל על מקרי אלימות על בסיס מגדרי במדינתו.

בראיון עם ערוץ אמריקה 24 המקומי, ה"דוקטור" קישר בין מקרי אונס לביגוד "פרובוקטיבי" לטענתו. "אני נגד אונס, נגד כל דבר שדומה לזה, אך ישנן נשים פרובוקטיביות". אמר המאמן לשעבר, שהוביל את האלביסלסטה לשני מונדיאלים. "בחורות מסוימות, רובן צעירות, מתעקשות על ללבוש חצאיות. לפעמים הן מתכופפות בכדי להרים חתיכת נייר ואפשר לראות את התחתונים. יוצא לי ללכת, כמו שכולם הולכים, ולראות בחורה שלובשת בגד ים או חזיה בולטת ואני מסתכל. איך אפשר לא להסתכל?"

בילארדו בן ה-78 שיחק בעבר בסן לורנסו, דפורטיבו אספניול ואסטודיאנטס לה פלאטה, אך הצליח בעיקר כמאמנה של קבוצת נעוריו, אסטודיאנטס, אותה הוביל לזכייה באליפות ארגנטינה ובגביע הליברטדורס. בעקבות הישיגו אימן את נבחרת ארגנטינה בין השנים 1983 ל-1990 והוביל אותה לזכייה בגביע העולם ב-1986 ולסגנות ב-1990. בהמשך הקריירה אימן גם את סביליה, בוקה ג'וניורס, נבחרות גואטמלה ולוב וסיים את קריירת האימון שלו באסטודיאנטס בשנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully