וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט דוהרת גם בלי סטיב קר: "לא ברור אם בכלל יחזור"

למרות סגל חסר ופצוע ועל אף שסטיב קר שוב נעדר ("גורל האימון שלו יוכרע על ידי כוחות שהם מעבר לשליטתו"), הווריירס דהרו מול פורטלנד. מייק בראון: "היה כיף להיות חלק מזה". וגם: הערב הקסום של חוזה קלדרון

מאמן גולדן סטייט סטיב קר לצד שדר TNT מרב אלברט. AP
היה עם הקבוצה, אבל עד מתי? קר לפני המשחק לצד מרב אלברט/AP

גולדן סטייט שוב המחישה את העוצמות והעומק שלה כשהשלימה הלילה (שלישי) את המשימה בקלילות והעפילה לחצי גמר המערב אחרי ניצחון 103:128 בפורטלנד ו-0:4 בסדרה. הווריירס עדיין שיחקו בלי מאט בארנס (פצוע בקרסול) ושון ליבינגסטון (פצוע באצבע), עדיין היו בלי המאמן סטיב קר (שנעדר משחק שני ברציפות בגלל כאבי גב), קווין דוראנט עדיין מקרטע (חזר אחרי שנעדר שני משחקים בגלל בעיות בקרסול), ובכל זאת, למרות הכל, גולדן סטייט צלפה בלי הכרה בדרך לניצחון מרשים. זו הפעם השלישית בתולדות המועדון שהקבוצה משלימה סוויפ בפלייאוף, וכרגע המסע של הווריירס נראה מלא ביטחון. כעת סגנית האלופה תחכה למנצחת בסדרה בין יוטה לקליפרס, שם המצב 2:2.

זה נפתח בסערה, עם 45 נקודות ברבע הראשון, ויתרון 22:45 אחרי 12 דקות. הווריירס השוו שיא ליגה של הכי הרבה נקודות ברבע הראשון במשחק פלייאוף , ואף עלו ליתרון 33 הפרש במחצית השנייה. דוראנט, ששיחק 21 דקות, קלע במהלכן 10 נקודות, במשחק שבו כל שחקני החמישייה של גולדן סטייט סיימו עם ספרות כפולות. אחרי שבמשחק הקודם פורטלנד כבר הוליכה ב-17 הפרש ובכל זאת הפסידה, היום דוראנט הסביר את הפתיחה המוחצת: "ידענו שאם ניתן את המהלומה הראשונה, זה יותיר אותם מעט המומים, במיוחד כשהם בפיגור 3:0".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
נתנו מהלומה מוקדמת. הווריירס/AP
ג'בל מגי, גולדן סטייט ווריירס. AP
אין מאמן, אין בעיות. גולדן סטייט/AP

עוזר המאמן מייק בראון, שממלא את מקומו של קר, תיאר את היד הלוהטת של חניכיו. "זה היה לא ייאמן, החבר'ה שלנו היו ממוקדים בשני צדי המגרש", אמר בראון, "הייתי שמח להגיד שדבר אחד, כזה או אחר, היה ברמה גבוהה, אבל כל מה שניסינו לעשות, הכל ניסינו לעשות ברמה גבוהה. היה כיף לצפות בזה, היה כיף להיות חלק מזה".

אין ספק שמצב הרוח של הקבוצה מושפע ממצבו הבריאותי של קר, ש"קריירת האימון שלו תלויה באוויר", על פי ESPN: "גורל האימון שלו יוכרע על ידי כוחות שהם מעבר לשליטתו. אף אחד לא יודע מתי הוא יתאושש מכאבי הגב שלו, או אם יחזור בכלל". קר לא היה על הספסל, אבל היה עם הקבוצה לפני המשחק ואחריו. סטף קרי (שהמשיך בכושרו המצוין כשקלע 37 נקודות ב-30 דקות בלבד, כשהוא צולף 7 מ-11 מהשלוש ומוסיף 8 אסיסטים ו-7 ריבאונד) נשאל על הדברים שאמר קר לשחקנים אחרי הניצחון ואמר שזה היה על "פרספקטיבה להישג שלנו, ומה שעוד עומד בפנינו. זה היה רק צעד אחד במסע".

דריימונד גרין התייחס למצב הרוח בווריירס: "למדנו הרבה בסדרה, למדנו שאנחנו יכולים להילחם בהכל. כשהמאמן קר נעדר, כשקווין נעדר, שון ומאט היו בחוץ, פשוט המשכנו לשחק, ולשחק טוב. מייק בראון נכנס לנעליים, ועשה עבודה טובה. אנחנו מקווים שהמאמן יחזור, אבל הדבר הכי חשוב זה הבריאות".

מייק בראון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
נהנה מהמשחק. בראון/GettyImages

בגולדן סטייט מרוצים?" המאמן היחיד שיכול לגרום ללברון להפסיד בפלייאוף"

לברון ג'יימס מאחל לסטיב קר החלמה מהירה

הלילה של חוזה קלדרון

* אטלנטה הצליחה להשוות הלילה ל-2:2 את הסדרה מול וושינגטון, בזכות ניצחון 101:111 במשחק 4. עם כל הכבוד לקנת בייזמור, פול מילסאפ ודווייט הווארד שהצטיינו, אי אפשר שלא להחמיא לחוזה קלדרון, הספרדי בן ה-35, שעלה מהספסל ועשה את השינוי. דניס שרודר הסתבך בבעיית עבירות כשספג את השלישית אחרי שתי דקות ברבע השני, וקלדרון נזעק למגרש במקומו. זה עבד.

הוא נצמד לברנדון ג'נינגס בהגנה, סידר סלים לטוריאן פרינס והווארד, הוסיף ריבאונד התקפה, וקבר שתי שלשות, כולל אחת 9 שניות לסיום הרבע השני, שהוריד את ההוקס להפסקה ביתרון 50:59, אחרי שפיגר ברבע הראשון. ב-11 הדקות של קלדרון על המגרש ברבע השני, אטלנטה הייתה בפלוס 22 נקודות. הוא סיים את המשחק עם 10 נקודות, 5 אסיסטים, 2 ריבאונדים ופלוס 29 במדד ב-20 דקות. לאחר מכן נבחר לשחקן המצטיין, וכשנשאל אם העלה בדעתו שהוא ייבחר לראיון בסיום המשחק, ענה: "אני תמיד חושב שאבחר למצטיין", וחייך.

חוזה קלדרון, פול מילסאפ, אטלנטה הוקס. רויטרס
אל תלך, אל תברח. חוזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully