וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר הררה לקראת הדרבי של מנצ'סטר: "זה משחק העונה שלנו"

קשר מנצ'סטר יונייטד דיבר על המשחק מול הסיטיזנס ביום חמישי: "זה משחק גדול בשבילנו. נצטרך להיות בשיאנו". על הליגה האירופית: "הפסדתי בגמר בפעם האחרונה. רוצה לתקן את החוויה"

מנואל לאנציני שחקן ווסטהאם מול אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מוכן לקרב. הררה/GettyImages

"משחק העונה", כך הגדיר קשרה של מנצ'סטר יונייטד, אנדר הררה, את הדרבי מול מנצ'סטר סיטי (חמישי, 21:45, ספורט1) שיהווה קרב ישיר על מקום ברביעיה הראשונה שמובילה לליגת האלופות. יונייטד ממוקמת במקום החמישי במרחק נקודה אחת בלבד מהיריבה העירונית.

הררה בן ה-27 דיבר על חשיבות המשחק עבור קבוצתו, שלא הפסידה ב-23 משחקי הליגה האחרונים. "זה הולך להיות משחק העונה", פתח הספרדי, "אנחנו נקודה אחת מהרביעיה הראשונה וניצחון בדרבי יהווה צעד גדול. זה משחק גדול בשבילנו. הפסד עלול להקשות עלינו בהמשך הדרך, אך אני מאמין שאם ננצח את המשחק הזה, אנחנו נצליח לשמור על המקום ברביעיה עד תום העונה ולזכות בכרטיס לליגת האלופות. אנחנו בריצה טובה בזמן האחרון, אבל נצטרך להיות בשיאנו ביום חמישי".

השדים האדומים יהיו עמוסים בתקופה הקרובה: לאחר הדרבי, היונייטד יארחו את סוונזי שנאבקת בתחתית ולאחר מכן יסעו לספרד בכדי לפגוש את סלטה ויגו במשחק הראשון במסגרת חצי גמר הליגה האירופית.

הררה עצמו רוצה לחזור למעמד הגמר בליגה האירופית, לאחר שהיה שותף להגעה של אתלטיק בילבאו לגמר בשנת 2012 שנגמר בהפסד לאתלטיקו מדריד. "הליגה האירופית מרגשת אותי מאוד מכיוון שהפסדתי במשחק הגמר בפעם האחרונה ואני רוצה לתקן את החוויה. אני מקווה שנוכל להילחם ולזכות, אבל סלטה ויגו קבוצה טובה מאוד, ויהיה קשה לנצח אותם".

עוד בנושא:
המשחק המרכזי: מוריניו, גווארדיולה, והשדים של מנצ'סטר יונייטד
זלאטן איברהימוביץ' מסרב להיכנע: "לוותר זו לא אופציה"

אנדר הררה שחקן אתלטיק בילבאו לפני פיליפה לואיס שחקן אלטיקו מדריד. רויטרס
רוצה חוויה מתקנת. הררה במדי בילבאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully