וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק לא עלה על הטיסה חזרה לישראל

25.4.2017 / 12:49

הגארד של הצהובים טען שלא הצליח למצוא כרטיס לאחד מילדיו, במועדון מבהירים: "מצפים שיגיע כבר מחר". מילר התנצל וחזר למחנה האימונים, יוגב אוחיון ישוב לפרקט אחרי כחודש

one

שחקן מכבי תל אביב, אנדרו גאודלוק, עדיין לא חזר ארצה, למרות שהיה צריך לנחות היום. הגארד האמריקאי הגיע לשדה התעופה, אולם לטענתו לא היה מקום בטיסה לאחד מילדיו ועל כן הא ומשפחתו שוב דחו את חזרתם לארץ. במכבי מבהירים שהם מצפים ש"יעלה כבר היום לטיסה אחרת ושיגיע לישראל מחר", בדחייה של יממה נוספת. חברת התעופה אישרה שהטעות שלה, השחקן יעלה על טיסה חלופית וצפוי להגיע מחר בערב.

עם זאת, ברור כי בשבועות האחרונים נוצרו לא מעט משקעים בין הצדדים. מאחורי הקלעים ממשיכים בקבוצה להתייחס בחשד ובחוסר שביעות רצון כלפי התנהלותו של גאודלוק. כבר לפני שבועיים עלו חששות שהוא לא ישוב. האמריקאי המריא לארה"ב לפני כחודשיים כדי לעבור ניתוח ופינה לחלוטין את דירתו.

בתקופה האחרונה היו לא מעט התכתבויות בין מכבי תל אביב לנציגיו של השחקן לגבי חזרתו, כשראשי מכבי הביעו חוסר שביעות רצון מהתנהלותו לאור הדחיות החוזרות ונשנות של חזרתו.

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודה ועוזב ירוחם. מילר/ברני ארדוב

קווינסי מילר התנצל בפני חבריו למכבי תל אביב ומנהליה, והיום (שלישי) הוא ישוב למחנה האימונים של הקבוצה בעין גדי. מילר נזרק אתמול מהמחנה אחרי שהגיע אליו כשהוא מלווה בחברתו – זאת בניגוד מוחלט להוראות שניתנו לשחקנים. הוא ננזף לעיני חבריו לקבוצה ונשלח הביתה, ובמועדון הבהירו ש"לא מקבל שום עבירת משמעת, קלה או חמורה".

הצהובים יגיעו ישירות מהמחנה למשחק נגד מכבי קרית גת מחר באשקלון (רביעי, 21:05, ספורט 5). יוגב אוחיון שנעדר מארבעת המשחקים האחרונים בליגה ולמעשה לא שיחק במשך כחודש, יחזור לפעילות וינסה לסייע לקבוצה לקטוע רצף של שמונה הפסדים בכל המסגרות.

(עדכון ראשון: 8:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully