וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא השלימה עם הירידה, טל בנש בכה בסיום: "רגע עצוב"

25.4.2017 / 7:45

עוד ערב כושל של כפר סבא הסתיים בהפסד ובדמעות. פליקס נעים חושב על העונה הבאה: "נבנה את הקבוצה מחדש בליגה הלאומית". סימני שאלה בנוגע לעתידו של סתיו שחם בקבוצה: "הוא לא נהנה העונה"

ברני ארדוב

גם אם באופן תיאורטי הפועל כפר סבא עוד יכולה להישאר בליגה, שחקניה כבר השלימו אמש (שני) עם הירידה לליגה הלאומית. הקבוצה כשלה בכל מאבקיה האחרונים ואחד השיאים היה אתמול בהפסד להפועל תל אביב (2:0). בקרב על חייה נראתה כפר סבא כמו קבוצה שבורה, חסרת אופי ולא מוכשרת שיורדת בצדק. כל מערכי הקבוצה לא תפקדו אתמול. ההגנה שוב היתה רעה וגם אם נפצעו שחקנים מהחלק האחורי, עדיין היה קשה להבין איך נבנה מרכז ההגנה על דושאן מאטוביץ' ואיציק כהן. בחלק הקדמי קיבלו אלי אלבז ומאוויס צ'יבוטה את כל הקרדיט אבל לא תרמו דבר. הקישור של הקבוצה היה אנמי במשחק נוסף ובשורה התחתונה, זו לא היתה קבוצה להישאר בליגה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב עם טל איילה שחקן הפועל כפר סבא, יובל יעקבוביץ'. ברני ארדוב
קורצקי מנסה לנחם/ברני ארדוב

"זה כישלון מקצועי של כולנו", הודה שחקן הבית טל בנש שחזר באמצע העונה מבית"ר ירושלים והיה משוכנע שיהיה שותף למסע הישארות בליגה. בנש הזיל דמעות בסיום המשחק על כר הדשא ואמר: "זה לא הזמן לסיכומים אבל זה רגע עצוב. יש עוד נקודות בקופה ונילחם עד הרגע האחרון אבל באנו למשחק החשוב הזה מהמקום האחרון וכשלנו ברגע הכי חשוב שלנו העונה".

פליקס נעים שהובא לקבוצה לפני שבוע לא ברח מאחריות למרות שלא היה שותף לכישלון העונה. "יש לי אחריות על המשחק הזה. ניסיתי להעביר את הקבוצה לארבעה שחקני הגנה, שיטה שלא שוחקה כאן כמעט כל העונה אבל לצערי איבדנו את איציק כהן כבר בהתחלה בגלל פציעה וגם ליאור לוי הוחלף בשל פציעה באצבע, כך שכל המשחק הזה היה אלתור אחד גדול בהגנה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
פספס את ההזדמנויות שהיו לו. צ'יבוטה/ברני ארדוב

נעים העלה את הקבוצה מליגה א' לליגת העל והוא גם יירד איתה ללאומית. על פי הסיכום בינו לבין סתיו שחם, הוא נשאר בעונה הבאה כמאמן הקבוצה. "כואב לי מאוד", אמר נעים. "כואב לי כי יש לי הרבה זכרונות נפלאים עם כפר סבא והנה עכשיו אנחנו ברגע קשה. אבל אם נגזר עלינו לרדת, אנחנו נרד ונבנה את הפועל כפר סבא מחדש בליגה הלאומית כדי להיות חזקים יותר בעתיד".

הבעלים סתיו שחם לא ירד לחדר ההלבשה ולא שוחח עם השחקנים. שחם הבטיח חצי מיליון שקל מענק לשחקנים אם יישארו בליגה והכסף יישאר כעת בכיסו. עתידו של שחם בקבוצה לא ברור. מצד אחד הוא לא ימהר לעזוב אבל די ברור כי אם תגיע לו הצעה לרכוש את הקבוצה, הוא צפוי לשקול אותה בחיוב. "סתיו לא נהנה העונה", אמרו אמש בסביבתו. "הוא לא ירים ידיים ויברח אבל גם אי אפשר לומר בוודאות שהוא ישאר בכל מצב".

מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא/ברני ארדוב
רן קדוש שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
רן קדוש שוער הפועל כפר סבא/ברני ארדוב
שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים. ברני ארדוב
שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully