וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוראל דגני סובל משבר בלסת וגמר את העונה: "סומך על החברים"

דרמה לילית בהפועל תל אביב: הבלם ירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, נבדק בבית חולים וגילה שהעונה שלו נגמרה: "בלעדיו המשימה תהיה קשה". דאגה בקבוצה מהיכולת אך המניות של קורצקי בעלייה, טוטו תמוז נהנה מהחיים

ברני ארדוב

1. בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני, סובל משבר בלסת וסיים את העונה. אחרי הניצחון המתוק (0:2) על הפועל כפר סבא אמש (שני), אצל האדומים התפתחה דרמה לילית. דגני ירד מהדשא אמש במושבה כשהוא ממרר בבכי. תחילה חשבו בקבוצה כי הבלם לקח ללבו את העובדה שקיבל צהוב חמישי ולא יוכל לשחק מול הפועל אשקלון, אך מהר מאוד הבינו כי לא זו הבעיה. דגני סיפר בחדר ההלבשה כי קיבל מכה חזקה בפניו. מאוחר יותר הבלם כבר עשה את דרכו לבית חולים ושם אובחן אצלו שבר בלסת והוא נדרש לנוח כשבועיים ללא כל מאמץ. "זו מכה קשה", אמרו במועדון בלילה. "דגני בכושר מצוין בחודשים האחרונים והוא הבלם הכי יציב שיש לנו בקבוצה. בלעדיו המשימה הופכת לקשה עוד יותר".

דגני פרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "יצאתי מהמשחק שמח וגם עצוב, מצד אחד עשינו ניצחון סופר חשוב בדרך להישארות בליגה, ומצד שני אחרי בדיקות מקיפות שברתי עצם בפנים וסיימתי את העונה. סומך על החברים שלי שימשיכו את העבודה ונישאר בליגה אחרי העונה המטורפת הזאת. אוהב את כולכם".

עוד בנושא

הפועל תל אביב גברה 0:2 על הפועל כפר סבא
קורצקי עדיין דרוך: "היכולת הזו לא תספיק באשדוד"
בכפר סבא כבר משלימים עם הירידה: "רגע עצוב"

2. בהפועל כמובן חגגו את הניצחון החשוב, אבל יודעים כי הקבוצה לא הציגה אמש יכולת טובה. "לא שיחקנו כמו קבוצה במגרש", אמר אחד השחקנים. "אי אפשר להגיד שהלחץ לא משפיע, כי במחצית השנייה זה מה שגרם לנו ללכת אחורה ולשמור על התוצאה. אבל זה כרגע מה שחשוב, כל משחק שלנו הוא כמו גמר גביע". גם המאמן, מנחם קורצקי הסכים עם הדברים ובסיום המשחק הודה כי הקבוצה לא נראתה טוב. עם זאת, חוליית ההגנה והקפטן אביחי ידין המשיכו לגרוף את המחמאות. נראה כרגע כי אם הפועל תישאר בליגה, לא יהיו שינויים גדולים בצד הגנתי, אלא אם אדי גוטליב יעזוב את הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"זה בהחלט יהיה ההישג הכי גדול שלי בקריירה אם הפועל תישאר בליגה". קורצקי/ברני ארדוב

3. בזמן שהפועל נאבקת על מקומה בליגה, נראה שההנהלה עדיין לא עושה כמעט אף תוכנית מקצועית לעונה הבאה. אם לפני כחודש כבר החלו דיבורים על מחליף לקורצקי, כרגע אין שיחות בעניין הזה מצד ההנהלה, שתחליט לגבי המאמן בסיום העונה. ככל שהזמן עובר, נראה שהמניות של המאמן דווקא עולות והוא עצמו אמר אתמול: "זה בהחלט יהיה ההישג הכי גדול שלי בקריירה אם הפועל תישאר בליגה. אני רוצה בשביל האוהדים האלה שבאים כל שבוע ודוחפים אותנו ובשביל ההנהלה שמשיקעה פה הרבה, מגיע להם".

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הצד החיובי. ידין/ברני ארדוב

4. לא בטוח שלפני כמה שנים טוטו תמוז היה קונה מצב של להיות שחקן בקבוצת תחתית ומאזן של שער אחד מאז ינואר. אבל החלוץ נשמע די בטוח בעצמו אחרי שירד מכר הדשא במושבה אמש. "אין ספק שיש לחץ במועדון ותמיד יהיה לחץ בהפועל תל אביב, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה", אמר, "עברו לנו כל התסריטים בראש לפני המשחק, אבל צריך לחשוב חיובי ובקרבות תחתית האיכות לא מדברת אלא רק הלחימה, ואני חושב שכל השחקנים נלחמו היום. זה כיף גדול המצב הנוכחי, כי אתה בא יותר חד ויותר נחוש. אנחנו יודעים שחובת ההוכחה עלינו וכל שחקן רוצה להגיע למקום עם לחץ.

"אם היינו כבר בים עכשיו, מה הכיף בזה? אתה בא ונלחם ורוצה לתת הרבה יותר. אמרתי לאחד השחקנים שהישארות בליגה זה כמו לקחת דאבל. אני חושב שנכנסו למצב טוב מבחינתנו. אף אחד לא האמין שככה נראה אחרי שבינואר הקבוצה הפכה להיות חדשה לגמרי. מגיע שאפו לצוות המקצועי. ידעתי שייקח לי זמן להיכנס לכושר, אבל אני מתחיל לחזור לעצמי. מבחינתי הניצחון הוא קודם כל מעל הכל ובמשחקים הבאים אהיה עוד יותר טוב".

יובל יעקובוביץ' הפועל כפר סבא מול טוטו תמוז הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אם היינו כבר בים עכשיו, מה הכיף בזה?". טוטו תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully