וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "עשינו משהו עצום, אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות"

מנג'ר ניוקאסל חגג את העלייה לפרמיירליג אחרי ה-1:4 הביתי מול פרסטון: "הייתה משימה קשה מאוד כי הליגה הייתה תחרותית וכיוון שבתחילת העונה כולם אמרו שאנחנו חייבים לעלות בקלות"

רפא בניטס מאמן ניוקאסל. רויטרס
מאושר. בניטס/רויטרס

ניוקאסל הבטיחה אמש (שני) את חזרתה לפרמיירליג אחרי עונה אחת בליגת המשנה. המג'פייז עשו את זה בצורה מרשימה מאוד עם 1:4 מול פרסטון במסגרת המחזור ה-46 והבטיחו את הכרטיס לליגה הבכירה שני מחזורים לסיום.

מנג'ר ניוקאסל רפא בניטס אמר לאחר המשחק: "אני חייב לומר שאני רוצה לברך את השחקנים, את הצוות, את כולם במועדון ובעיר. בסופו של דבר העונה הייתה קשה כי הייתה תחרות קשה, הצלחנו לדחוף חזק קדימה ובסופו של דבר אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות. זה עצום מה שעשינו. כולם אמרו מתחילת העונה שאנחנו חייבים לעלות מיידית בעונה הראשונה. זה היה קשה כי שינינו את הסגל. הליגה הייתה קשה והיינו צריכים להיות חזקים מנטאלית לאורך הרבה משחקים. זה מורכב מאוד.

"יש לנו 88 נקודות. כשאנחנו חושבים על ההחלטות שעשינו, אפשר לנתח כל משחק וכל שבוע, אבל בסופו של דבר אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות וזה מה שחשוב. זו העלייה השלישית שלי וזה שונה מזכייה בתארים. זה מתוק מאוד ואפילו טוב יותר מזכייה בתואר לפעמים בוודאי אחרי שכל העיר וכל האוהדים עמדו מאחורינו לאורך כל העונה. שפכו עליי הרבה שמפניה, מים, בירה, הכול. זה נורמלי ונקבל את זה".

אלן שירר מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully