וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס תוקפת את איליה נסטאסיה: "אני לא פחדנית כמוך"

הטניסאית האמריקאית ענתה באמצעות האינסטגרם לטניסאי העבר וקפטן הפדרציה של רומניה: "מאכזב אותי שאנחנו חיים בחברה שבה אנשים כמוהו יכולים לדבר כך, אנחנו צריכים לעבור עוד דרך ארוכה"

רויטרס

סרינה וויליאמס הגיבה הלילה (שלישי) לאירועי סוף השבוע בגביע הפדרציה בין רומניה לבריטניה וההתנהגות של טניסאי העבר וקפטן הרומניות איליה נסטאסיה. כזכור, נסטאסיה אמר במסיבת העיתונאים לפני ההתמודדות ש"מעניין באיזה צבע ייצא הילד של סרינה, שוקולד או חלב" ולאחר מכן התפרע על המגרש בזמן המשחק בין סוראנה קירסטאה לג'ו קונטה והורחק מהמתחם.

עוד בנושא:
נסטאסיה הושעה בינתיים מכל פעילות ב-ITF
מופע האימים של נסטאסיה: העליב את סרינה, קילל את קונטה

סרינה כתבה: "מאכזב אותי לדעת שאנחנו חיים בחברה בה אנשים כמו איליה נסטאסיה יכולים להגיד אמירות גזעניות לעברי ולילד שלי שטרם נולד, והערות סקסיסטיות כלפי עמיתות שלי בסבב. אמרתי את זה כבר בעבר ואגיד זאת שוב, העולם הזה הגיע כל כך רחוק, אבל עדיין יש עוד מרחק רב לעבור. כן, עברנו כל כך הרבה מחסומים, אבל עדיין יש עוד הרבה שצריכים לעבור. זה או כל דבר אחר לא ימנעו ממני להפיץ אהבה, אור וחיוביות לכולם. אני אמשיך לקחת מנהיגות ואעמוד לצד מה שצודק.

"אני לא מפחדת כמוך. אתה מבין, אני לא פחדנית. 'האם המתיקות שלי מעצבנת אותך? מדוע אתה מתקיף בחשכה?' (ציטוט מקטע שירה של מאיה אנג'לו). אני מודה ל-ITF על כך שהם שוקלים את כל הצעדים כלפיך במקרה הזה. תהיה להם את התמיכה המלאה שלי. סרינה".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. רויטרס
הגיבה בחריפות. סרינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully