וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הביסה 1:4 את פסקארה, שירדה מעשית לליגה השנייה

הג'אלורוסי התקרבו להשגת המקום השני והכרטיס הישיר לצ'מפיונס ושלחו את היריבה לסרייה B. אל שעראווי בישל שלוש פעמים, סטרוטמן, נאינגולן וסלאח (צמד) כבשו. ספרד: אייבר - בילבאו 1:0

one

המחזור ה-33 בסרייה A האיטלקית הגיעה הערב (שני) לסיומו, כאשר רומא הביסה 1:4 את פסקארה בחוץ. בעקבות ההפסד, נועלת הטבלה, שצברה העונה 14 נקודות בלבד, ירדה באופן מעשי לליגת המשנה. רומא לעומת זאת, במרחק ארבע נקודות מנאפולי ומתקרבת להשגת המקום השני, המעניק את הכרטיס הישיר לליגת האלופות.

הג'אלורוסי כבשו שני שערים מהירים בדקות הסיום של המחצית הראשונה. בדקה ה-44, כדור ארוך מצא את סטפן אל שעראווי, שפרגן לקווין סטרוטמן ואפשר להולנדי לכבוש מול שער ריק. דקה לאחר מכן, אדין דז'קו מצא את ראג'ה נאינגולן במרכז הרחבה והבלגי בעט בקלות פנימה. הבליץ נמשך גם אחרי ההפסקה, עם שני בישולים נוספים של אל שעראווי, הפעם למוחמד סלאח. המצרי סובב כדור פנימה מ-18 מטרים בדקה ה-48 והשלים צמד בדקה ה-60 מול שער ריק אחרי מתפרצת. אחמד בנאלי צימק מקרוב בדקה ה-83.

* צפו בתקציר: המחזור ה-33 בספרד ננעל עם 0:1 דרמטי של אתלטיק בילבאו בחוץ מול אייבר. גונסאלו אסקלנטה השאיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-56 עם אדום ישיר ובדקה ה-94 כדור חופשי נהדף בקושי והגיע לראול גרסיה, ששלח פנימה בנגיעה חכמה ולא קלה. בעקבות הניצחון, בילבאו עקפה את היריבה הגדולה ריאל סוסיאדד ועלתה למקום השישי, המוביל לליגה האירופית, כאשר במאזנה 56 נקודות. אייבר במקום השמיני עם 50 נקודות.

ראג'ה נאינגולן שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
הכרטיס לצ'מפיונס מתקרב. נאינגולן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully