וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטה וינצ'י: "מריה שראפובה יכולה לחזור, אבל בלי כרטיסים חופשיים"

הטניסאית האיטלקיה, שתפגוש את הרוסייה בת ה-30 במשחק החזרה שלה לסבב ביום רביעי, מתחה ביקורת: "היא שחקנית ואדם נהדר ואני יודע שהיא חשובה לטניס, אבל זו העמדה שלי לגבי זה"

רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה. רויטרס
יצאה נגד שראפובה. וינצ'י/רויטרס

ביום רביעי, 26 באפריל, תחזור מריה שראפובה לסבב. הרוסייה, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-30, תחזור אל המגרשים אחרי 15 חודשי השעיה בשל נטילת חומרים אסורים. שראפובה תשחק בטורניר שטוטגרט ותפתח אותו במפגש מול רוברטה וינצ'י האיטלקייה לאחר שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר. רשמית, ההשעיה של הרוסייה תסתיים רק ביום המשחק.

עוד בנושא:
החזרה של מריה שראפובה מעוררת הרבה מחלוקות

"הדעה האישית שלי היא שאני לא מסכימה לגבי הכרטיסים החופשיים", אמרה וינצ'י המדורגת 36 בעולם לקראת המשחק, "לגבי רומא ולגבי כל שאר הטורנירים". שראפובה קיבלה כרטיסים חופשיים גם לטורנירים במדריד וברומא והאיטלקייה הוותיקה לא אהבה את זה: "היא שחקנית נהדרת, אין לי שום דבר נגדה. היא עשתה את הטעויות שלה, זה ברור. היא יכולה לחזור לשחק, אבל בלי כרטיסים חופשיים. אני יודעת ששראפובה חשובה מאוד ל-WTA, לטניס, להכול. היא אדם נהדר ואלופה נהדרת. אבל זו העמדה שלי לגבי זה".

וינצ'י מצטרפת לרשימה של שחקניות שכבר דיברו נגד הכרטיסים החופשיים של שראפובה וביניהן קרוליין ווזניאקי ואגניישקה רדוואנסקה.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
חוזרת בקרוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully