וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה כבש שער נהדר, פרנקפורט עלתה לגמר הגביע הגרמני

המגן השמאלי חגג עם קבוצתו העפלה לגמר ראשון מאז 2006: טואטחה הבקיע (16), הופמן השווה ל-1:1 עבור מנשנגלדבאך (45) אבל בדו קרב הפנדלים הדרמטי הייתה זו פרנקפורט שניצחה 6:7

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
ביצוע נפלא. טאלב טואטחה חוגג/רויטרס

טאלב טואטחה היה שותף בכיר להעפלתה של איינטרכט פרנקפורט הערב (שלישי) לגמר הגביע הגרמני. המגן הישראלי כבש שער נהדר בדקה ה-16 בחצי הגמר בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך, שאיזנה ל-1:1 לפני הירידה להפסקה וגררה את המשחק בסופו של דבר לדו קרב פנדלים. טואטחה יצא בהארכה (באמצעות החילוף הרביעי שנוסף העונה לגביע) והעדיף לא לצפות בפנדלים, בסיומם חבריו עמדו בלחץ וניצחו 6:7 כדי להעפיל לגמר שביעי ולשמור על סיכוי לזכות להניף גביע ראשון מאז 1988 וחמישי בסך הכול. היריבה בגמר תיקבע מחר, וזו תהיה משוכה קשה ביותר: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד.

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. רויאלטי
טאלב טואטחה חוגג/רויאלטי

טואטחה הוצב בעמדת המגן השמאלי, בשיטת שלושת הבלמים של פרנקפורט, והרשה לעצמו להצטרף להתקפות לא מעט. בדקה ה-16 הוא קיבל כדור מטימות'י צ'נדלר ובעט בשמאל כדור חזק לקורה ופנימה. שער שני שלו בגביע, אחרי שכבש כבר נגד האנובר. וגם אז צ'נדלר היה המבשל. בתוספת הזמן של המחצית איבד המגן הישראלי את יונאס הופמן, שקבע מקרוב 1:1 במחצית. התוצאה הזו נשמרה עד לסיום 90 דקות ולא השתנתה גם בהארכה, כאשר בדקה ה-103 פינה טואטחה את מקומו לטובת מרקו רוס שחזר העונה לשחק אחרי שהתגבר על מחלת הסרטן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוקאש ראדצקי שוער איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
שתי עצירות בדו קרב. לוקאש ראדצקי/רויטרס

רוס גם היה הבועט החמישי של פרנקפורט בדו קרב ומצא את הרשת, אך זה לא הספיק כדי להכריע, שכן כל 10 הפנדלים הראשונים נכנסו. הקבוצות המשיכו לבעוט, ורק בבעיטה ה-13 נרשמה עצירה. לוקאש ראדצקי מפרנקפורט עצר את הבלם הדני אנדראה כריסטנסן, מנגד יאן זומר הדף בעיטה חלשה של גיז'רמו וארלה, ואז גם ג'יבריל סו מגלדבאך נעצר על ידי ראדצקי, שהפך לגיבור של האורחים.


ברנימיר הרגוטה, שעבר בקיץ מגלדבאך לפרנקפורט, היה האיש שהתכבד בפנדל המכריע וקבע 6:7. הסייחים הודחו בפעם הרביעית ברציפות בחצי הגמר, אחרי שזה קרה להם ב2001, 2004 ו-2012. לפרנקפורט יש סיכוי לתואר ראשון אחרי 29 שנים.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים. רויטרס
שחקני פרנקפורט חוגגים/רויטרס
טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט. AP
טאלב טואטחה/AP
טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
טאלב טואטחה עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully