וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: מינויים יוכלו לעבור מהיציע המזרחי למערבי

24.4.2017 / 17:55

בעקבות העימותים בין האוהדים, בקבוצה נעתרו לבקשתם של אלה שמעוניינים לעזוב את היציע בטדי בו מרוכזים חברי ארגון "לה פמיליה". אוהד שיחליט לעבור לא יוכל להתחרט עד לסיום העונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שני) באתר הרשמי שלה כי היא תאפשר לאוהדים המחזיקים במנוי ליציע המזרחי באצטדיון טדי לעבור לשבת ביציע המערבי, אם ברצונם לעשות זאת.

ההודעה מגיעה לאחר שבמשחקים האחרונים של הקבוצה התחולל עימות בין שני היציעים, המזרחי בו יושבים חברי ארגון האוהדים "לה פמיליה" והמערבי, שקרא לעברם "לה פמיליה הביתה" לאחר שאלו החליטו לא לעודד את הקבוצה, לאור הבעיות שלהם מול הבעלים אלי טביב.

על פי ההודעה של בית"ר ירושלים, אוהד שיבקש לעבור מהיציע המזרחי למערבי יצטרך לפנות למועדון, כאשר מנוי שיחליט להעתיק את מקומו מהיציע המזרחי למערבי לא יוכל להתחרט ולשוב למזרחי לאחר מכן. ההחלטה לעבור יציע תהיה תקפה למשחקי הקבוצה עד לסיום העונה.

אתמול, שיגרה עמותת אוהדי הקבוצה מכתב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת, בו דרשה ממנו להתערב לטובת המאבק בגזענות ובאלימות ביציעים. "בוחר לשבת בחיבוק ידיים ולהביט באפס מעשה - כך לא נוהג ראש עיר שדואג לקבוצת הספורט הגדולה והבכירה בעיר".

עוד בנושא

שופט המשחק, אלי חכמון, ציין בדו"ח את ההתנגדות של רוב הקהל לקריאות ולקללות

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעזור נגד העימותים? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

בעקבות הודעת עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים נגד ניר ברקת, הגיבה העירייה: "ראש העיר הוא הראשון שנלחם תמיד בגזענות ובאלימות ויוצא כנגדה בכל מקום ומתואם ופועל בשיתוף עם המשטרה ועם כל גורם הנלחם בתופעות פסולות אלו. שיתוף הפעולה בין העירייה למשטרה בטיפול באלימות הוא יוצא דופן ומהמובילים בארץ. כמו כן ביוזמת ברקת הוכנסו סעיפים לתמיכת העירייה במועדוני ספורט המתמרצים קבוצות הנאבקות באלימות ובגזענות. צר לנו שגורמים בבית"ר מנסים לגרור את עמותת האוהדים לצאת כנגד ראש העיר מטעמים שאין להם כל קשר למלחמה בגזענות.

"מפתיע שטביב תוקף את ראש העיר בנושא הגזענות, לאחר שנים ארוכות שהעירייה מובילה את הנושא. רק לאחר שקיבל קנסות וסנקציות מהעירייה כי לא נאבק בגזענות, והבין כי זה יעלה לו כסף, פתאום התהפך טביב והחליט להילחם בגזענים ולשלב ידיים עם פעולות העירייה, אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם והוא ימצא בעירייה שותפים מלאים לכך. ברקת מוביל תמיכה חסרת תקדים של עשרות מיליוני שקלים בתחום הספורט בירושלים הן בתמיכה בקבוצות ובנוער שגדלה והן בתמיכה בתשתיות פיזיות שכוללות בין השאר השקעה מאסיבית באיצטדיון טדי, שדרוג המתחם בבית וגן ועוד. התשתיות הללו משמשות את בית"ר ואגודות הספורט ומקדמות אותן באופן ניכר.

"לצערנו טביב הוא זה שלא משקיע בנוער ובעתיד המועדון ומנסה להטיל את האשמה על כולם מלבד על עצמו, ועל כך נסובות מרבית המחלוקות עם ראש העיר. ראוי שטביב ידאג למשאבים ניכרים על מנת לאפשר לקבוצה לשאוף לתארים ולהישגים משמעותיים, ישקיע בנוער וידאג גם לוותיקים כמקובל במועדונים גדולים אחרים במדינה ובעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully