וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה עלו לפיינל פור

אוברדוביץ' העפיל בפעם השלישית ברציפות וה-17 בקריירה עם 61:79 של פנר על פנאתינייקוס, אלופת אירופה השלימה סוויפ בזכות 88:90 על באסקוניה, קורי היגינס בלט עם 21 נקודות

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
קונצרט בצהוב-כחול. וסלי חוגג/GettyImages

סדרות הפלייאוף של היורוליג התחדשו הערב (שלישי), כאשר פנרבחצ'ה הביסה 61:79 את פנאתינייקוס, השלימה 0:3 בסדרה והעפילה בפעם השלישית ברציפות לפיינל פור. אחריה עשתה גם צסק"א את העבודה, עם 88:90 ו-0:3 על באסקוניה, וגם היא בחצי הגמר.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים. GettyImages
לעשות שמח/GettyImages

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 61:79 (פנר מנצחת 0:3 בסדרה)

בפעם ה-16 בקריירה (ב-22 שנות אימון), ז'ליקו אוברדוביץ' בפיינל פור. הפעם הוא עשה זאת על חשבון האקסית, כאשר לאחר צמד ניצחונות חוץ באתונה, פנרבחצ'ה התפוצצה בבית והפכה לקבוצה הטורקית הראשונה אי פעם שרושמת שלושה סוויפים רצופים ושמגיעה שלוש פעמים ברציפות לפיינל פור. בחצי הגמר מחכה פנר למנצחת בסדרה בין ריאל מדריד לדרושאפקה.

פנר פתחה עם 0:6 מהיר, אבל פאו חזרה והרבע הראשון נגמר ב-17:18 למארחים. הירוקים פתחו את הרבע השני טוב ועלו ל-18:22, אבל משם ועד להפסקה רק הטורקים היו על הפרקט ובעזרת ריצת 2:12, ירדו למחצית ביתרון 30:37. פנר המשיכה להציג הגנה קשוחה גם ברבע השלישי, בו ספגה 12 נקודות בלבד. לעשר הדקות האחרונות היא נכנסה ביתרון מבטיח, 42:52. פנר שטפה את הפרקט בדקות הפתיחה של הרבע האחרון. היא פתחה אותו בריצת 4:17, ברחה לפלוס 23 (46:69, חמש דקות לסיום) וסגרה עניין, מה שנתן את האות לחגיגות ביציע. 61:79 בסיום.

פנר הציגה חלוקת קלעים נהדרת: 13 לבובי דיקסון, 12 לג'יימס נאנלי ו-10 לאקפה אודו (10 ריבאונדים), בוגדן בוגדנוביץ' (8 ריבאונדים, 7 איבודים), ניקולה קאליניץ' וג'יג'י דאטומה. קי סיי ריברס קלע 16 לפאו, כריס סינגלטון סיים עם 12.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. רויטרס
המאסטרו. אוברדוביץ'/רויטרס

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 90:88 (צסק"א מנצחת 0:3 בסדרה)

אחרי שני משחקים צמודים ברוסיה, צסק"א נאלצה לעבוד קשה גם בביקור שלה בחבל הבאסקים, אך בסיומו היא שוב ידעה לצאת עם ידה על העליונה והעפילה לפיינל פור מספר 14 ב-15 העונות האחרונות. היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין אולימפיאקוס לאנאדולו אפס.

צסק"א רצה ל-2:7 מהיר, אך באסקוניה לא נתנה לה לברוח וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 22:24, כולל תשע נקודות של צ'ייס באדינגר. המשחק נותר צמוד גם ברבע הבא, כאשר צסק"א עולה ליתרון חמש ושומטת אותו. במחצית, 43:44 לבאסקוניה. ההגנה נחלשו ברבע השלישי, בו כיכב שנגאליה עם 17 נקודות עבור באסקוניה. למרות זאת, צסק"א סיימה את הרבע ביתרון 70:72, כשתאודוסיץ' מתאושש מפציעה אותה ספג בפתיחת המשחק וחוזר לפרקט. ברבע האחרון ההגנות חזרו לדבר, בעיקר זו של צסק"א, שעצרה את באסקוניה על ארבע נקודות בשמונה דקות כמעט. זה הקפיץ את היתרון של הרוסים לתשע, אך שיין לארקין החזיר את המארחת ל-90:88, צסק"א איבדה כדור גורלי, וחמש שניות לסיום קיבלה באסקוניה הזדמנות אחרונה להציל את העונה. האנגה החטיא, ספק לאחר שבוצעה עליו עבירה, וצסק"א ניצלה.

קורי היגינס הוביל את צסק"א עם 21, נאנדו דה קולו הוסיף 15 ו-7 איבודים. בבאסקוניה, טורניקה שנגאליה קלע 19 וקטף 7 ריבאונדים, באדינגר סיים עם 15 ו-7.

שחקן באסקוניה ניקולה לאפרוביטולה מול שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ'. GettyImages
תאודוסיץ' עושה הגנה מול לאפרוביטולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully