וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא הודיעה רשמית על מינויו של מונצ'י למנהל המקצועי של המועדון

זה היה באוויר, ועכשיו זה רשמי: המנהל הספורטיבי האגדי של סביליה שחתום על עסקאות ענק רבות, יעמוד בראש המערך המקצועי של הג'אלורוסי בעונה הבאה. יובנטוס צריכה לחשוש?

מונצ'י. AP
יש אישור. מונצ'י/AP

לפני פחות מחודש הודיעה סביליה כי מונצ'י, המנהל הספורטיבי המוערך, יעזוב את הקבוצה בתום העונה. היום (שני) מונצ'י הגיע לרומא לקראת חתימה כמנהל הספורטיבי של הג'אלורוסי,ובשעות הערב אף יצאה ההודעה הרשמית של המועדון.

מונצ'י שיחק כל חייו בסביליה כשוער, וכשפרש בשנת 2000 מונה לתפקיד המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שהייתה באותה העת בליגה השנייה. במהלך הקדנציה הוא זכה בחמישה גביעי אירופה ושני גביעים מקומיים. בתקופתו כמנהל המקצועי הוא חתום על הפיכתה של סביליה לאחד מהמועדונים המרוויחים באירופה עם עסקאות ענק כמו אלו של חוסה אנטוניו רייס, ז'וליו באפטיסטה, סרחיו ראמוס, דני אלבס, אלברו נגרדו, חסוס נבאס, אלברטו מורנו, קרלוס באקה, אלש וידאל ואיבן ראקיטיץ'.

מונצ'י סומן לפני כן כמטרה הבאה של פלורנטינו פרס, אולם היחסים הקרובים עם זינדין זידאן מנעו מהלך מן הסוג הזה. גם פלרטוט מסוים עם ברצלונה, שכלל שיתוף פעולה עם חורחה סמפאולי בקאמפ נואו עמד על הפרק, אולם בקטלוניה ירדו מהמאמן הארגנטינאי שהגיע לרומא, ששילמה את סעיף השחרור שלו (5 מיליון יורו) על פי הפרשנים בארץ המגף. כעת מונצ'י ינסה לעזור לרומא לעשות את מה שנראה כעת כבלתי אפשרי: לנשל את יובנטוס מתואר האליפות שהפך לנחלתה הפרטית.

ההודעה של רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully