וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדריאן בנקס יירשם כישראלי, לארון דנדי סיכם

24.4.2017 / 17:30

הקבוצה קיבלה אישור מצה"ל והגארד ייחשב כישראלי כבר החל מהמחזור הקרוב. הפאוור פורוורד האמריקאי, ששיחק העונה בתחתית הליגה השנייה בטורקיה, יחזק את הקו הקדמי הדליל

one

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) כי שחקן הקבוצה אדריאן בנקס קיבל אישור מצה"ל ויירשם כאזרח ישראלי באיגוד הכדורסל. משמעות ההחלטה היא שבנקס ייחשב כישראלי כבר החל ממשחק הליגה הקרוב מול הפועל אילת ויאפשר לאדומים להעלות לפרקט זר נוסף, במסגרת מגבלות החוק הרוסי.

מועד הרשמת השחקנים בליגת העל לעונה הנוכחית יפוג מחר והקבוצה ניצלה את ההזדמנות כדי להשלים את מכסת הזרים שלה. האדומים הגיעו לסיכום עם הפאוור פורוורד האמריקאי לארון דנדי, שינסה למלא את החלל שנותר באזור הצבע לאחר עזיבתם של ריצ'רד האוול להפועל ירושלים ודרל וויליאמס לבני הרצליה. רק סעיף אחד עלול לטרפד את הגעתו של דנדי לישראל: במועדון עושים מאמץ להנחיתו בארץ עוד הערב, כדי שיספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהירשם בזמן. עם זאת, מתברר שמדובר במבצע לא פשוט. דוזצ'ה, העיר בה הוא נמצא כעת, מרוחקת יותר מ-200 ק"מ מאיסטנבול.

לארון דנדי הפועל תל אביב. GettyImages
רכבת הזרים נמשכת. לארון דנדי/GettyImages

דנדי (28, 2.06) שיחק העונה בדוזצ'ה בלדייספור, שסיימה במקום ה-13 בליגה השנייה בטורקיה. הוא, מבחינתו, דווקא העמיד ממוצעים נאים של 14 נקודות ו-8.7 ריבאונדים, אבל פגע רק ב-48.7 אחוזים מהעונשין. קודם לכן הוא שיחק בפרובנס מליגת המשנה בצרפת, בפרו האוקראינית, בקולוסוס רודוס היוונית ותקופה קצרה בדרושפאקה הטורקית.

הפועל תל אביב נותרה קצרה, חסרה ובעיקר נמוכה מתחת לסלים , ונחשפה במערומיה בהפסד הביתי בשבת למכבי ראשון לציון 98:89, שבמהלכו הובסה 45:22 במאבק הריבאונדים. דנדי יצטרף בקו הקדמי לתומר גינת, לרם אליאס-פור ולרכש הטרי ברנדן דאוסון.

קבוצתו של רמי הדר נמצאת בצניחה בשבועות האחרונים, וסוחבת שלושה הפסדים רצופים שמציבים אותה נכון לעכשיו מחוץ לרבע גמר הפלייאוף. ביום חמישי היא תצא למשחק חוץ קשה מול המוליכה הפועל אילת.

עדכון ראשון: 11:24

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully