וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד: ווסטברוק זעם על העיתונאים, קר ייעדר תקופה ארוכה?

כוכב אוקלהומה סיטי זעם אחרי שאלה לאדאמס במסע"ת ותקף: "אני לא מוכן שינסו להפריד בינינו יותר". מאמן גולדן סטייט, שסובל מכאבים בגבו הודה: "אחזור לפרקט רק כשהכאבים ייעלמו לגמרי"

אייזיאה תומאס בוסטון סלטיקס. AP
משחק ומצטיין למרות הקושי הנפשי. אייזיאה תומאס/AP

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק דרמות גדולות ואמש (בין ראשון לשני) בוסטון הוכיחה אופי גדול כשניצחה בפעם השנייה ברציפות בחוץ את שיקגו והשוותה את הסדרה ל-2:2 אחרי שהפסידה את שני משחקי הבית שלה.

אייזיאה תומאס, כוכב הסלטיקס שממש לפני פתיחת הסדרה התבשר על מות אחותו בתאונת דרכים, הצטיין שוב עם 33 נקודות, אך הודה לאחר המשחק: "מבחינה מנטלית ואמוציונלית אני לא פה, כך שאני פשוט ניזון ממה שהחבר'ה נותנים לי. תומאס התייצב לראשונה מול העיתונאים אחרי הטרגדיה שפקדה אותו, אך ביקש מהם לא לשאול אותו על מות אחותו.

"החברים שלי לקבוצה שלי נתנו לי הרבה ביטחון, לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדיהם. הם האמינו בי", אמר תומאס. "זה שאני פה שומר אותי שפוי, אני מניח. זה גורם לי להרגיש נורמאלי בתקופה כזו קשה עבורי. משפחת הסלטיקס נתנה לי תמיכה אדירה. הם היו הכול בשבילי בתקופה האחרונה. הארגון הזה הוא הארגון הכי טוב שיש. החל מהאנשים שעובדים בארגון ועד השחקנים, המאמנים וכל מי שחלק מהמועדון הזה. כולם כל כך תומכים ואני מלא הערכה על כך".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי. AP
זעם על העיתונאים אחרי המשחק. ווסטברוק/AP

בניגוד לשיקגו שאיבדה את היתרון שלה בסדרה, יוסטון הגיעה לאוקלהומה סיטי עם יתרון של 1:2 ועשתה צעד משמעותי לקראת חצי גמר המערב עם 109:113 דרמטי בחוץ למרות טריפל דאבל משוגע של ראסל ווסטברוק. בניגוד ליכולת שמאפיינת אותו לאורך כל העונה, האיש והזקן לא היה טוב וסיים את המשחק באחוזים נוראים כולל 0 מ-7 מהשלוש וסיים עם 16 נקודות. אולם, לרוקטס היה אתמול את ננה שתרם 28 נקודות מהספסל והשווה שיא NBA כאשר קלע את כל 12 הזריקות שלקח במשחק.

אחרי המשחק הארדן, שעל פי הדיווחים שיחק עם כאבים בקרסול, אמר: "זה היה די קשה. אתה בונה את האמון וסומך בחברים שלך לאורך כל העונה וברגעים כאלו החברים לקבוצה התעלו". הארדן לא ביצע את החדירות הרגילות שלו לסל, אך למרות הפציעה שיחק 39 דקות והמשחק היחיד שפספס לאורך העונה הסדירה היה בשל שפעת.

אחרי אחת העונות הכי מופלאות של שחקן NBA בעונה סדירה, ראסל ווסטברוק בדרך החוצה מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון, אחרי עוד הפסד ליוסטון, שקבע 3:1 בסדרה. במהלך המשחק זכה אחד המועמדים לזכייה בתואר ה-MVP למנוחה, אותה ניצלו הרוקטס היטב כדי לפתוח פער. במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק נכחו ווסטברוק וסטיבן אדאמס. האחרון נשאל על כך שקבוצתו נחלשה כשהגארד לא היה על המגרש, אך לא זכה לתת מענה לכתבים. "חכה סטיבן", אמר לו ווסטברוק. "אני לא מוכן שינסו להפריד בינינו. אנחנו קבוצה אחת. אם אני על הספסל וסטיבן על הפרקט זה לא משנה, אנחנו ביחד, קבוצה אחת. אל תנסו להפריד בינינו, אוקיי? אל תנסו להפריד בינינו ואל תנסו לגרום לנו לפנות האחד נגד השני. זה לא ראסל ושאר הקבוצה, אלא קבוצה אחת. אני לא רוצה לשמוע את זה יותר. תגידו 'ראסל, הקבוצה לא שיחקה טוב ולא 'כשראסל יוצא, הקבוצה לא משחקת טוב".

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
שוב סובל מכאבים בגב. קר/AP

מי שצפויה להשלים הלילה את העפלתה לחצי גמר המערב היא סגנית האלופה גולדן סטייט שתתארח אצל פורטלנד עם יתרון של 0:3 בסדרה. הווריירס לא ממש מתקשים מול לילארד וחבריו, אך מתמודדים עם פציעות של קווין דוראנט כוכבם וגם של מאמנם סטיב קר, שהודיע הלילה שהוא לא יתייצב למשחק הרביעי בסדרה בשל כאבים עזים בגבו.

קר עבר ניתוח בגבו לפני קרוב לשנתיים, וסובל מאז מכאבים תכופים. המאמן רמז שייתכן אפילו שהוא ייעדר לתקופה ארוכה מאוד ואולי יחמיץ את יתר הפלייאוף כשאמר: "אני לא מתכוון לאמן ערב אחד ולא לאמן בערב שאחרי. אני לא מתכוון לעשות את זה לקבוצה שלי ולצוות שלי. אנחנו מקווים שבמהלך השבוע שבועיים הקרובים או מתי שזה לא יהיה, אדע אם אני מסוגל לתפקד או לא". קר הוסיף: "הסימפטומים של הכאבים החמירו לפני חמישה ימים. הצלחתי לתפקד עם הכאבים ואי הנוחות שהרגשתי במהלך השנה וחצי האחרונות ולפתע הכאב החמיר איני יודע מדוע". קר לא התייצב גם למשחק השלישי בסדרה ומייק בראון עוזרו יחליפו הלילה. מי שעוד עשוי להחמיץ את המשחק הלילה הוא קווין דוראנט הפצוע שפספס גם את שני המשחקים הקודמים בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully