וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוץ של בארטרה זכה לתגובה מכוערת במיוחד, רונאלדו זעם על חבריו

אקס ברצלונה הפצוע החמיא למסי בטוויטר, אחד הגולשים כתב: "חבל שהפצצה לא הרגה אותך". הפורטוגלי התקשה להסתיר את כעסו לאחר ההפסד בקלאסיקו. וגם: מה גרם לחגיגה המיוחדת של הפרעוש?

one

ריאל מדריד יכולה הייתה לסגור אמש (ראשון) סופית את סיפור האליפות. היא הובילה 0:1 על ברצלונה בקלאסיקו ובדקה ה-85 איזנה ל-2:2 - תוצאה שהייתה משחקת לטובתיה בשל הפרש הנקודות בטבלה, אלא שלצערה ליריבה יש שחקן בשם ליאונל מסי, שבפעם המי יודע כמה עשה את הבלתי ייאמן כשכבש שער ניצחו עמוק בתוך תוספת הזמן כדי להחזיר את ברצלונה למאבק על האליפות.

בנוסף להפסד, כעת בריאל מדריד מודאגים גם מההרחקה של סרחיו ראמוס. הבלם הספרדי ספג כרטיס אדום ישיר בעקבות כניסה חריפה במסי, והרגיש כי החלטת השופט הייתה נוקשה מדי. עם יציאתו הוא סימל לעבר ג'רארד פיקה "תדבר עכשיו, תדבר עכשיו", כשהוא שולח מסר לבלם ברצלונה על התלונות הקבועות שלו על השיפוט לטובת ריאל. כמו כן ראמוס הצביע לעבר תא הכבוד של הברנבאו, בתזכורת לטענות של פיקה כי מנהלי ריאל עושים תככים מאחורי הקלעים. ראמוס אף נראה מוחא כפיים לעבר השופט, ועלול לספוג עונש הרחקה ארוך.

במהלך המשחק כריסטיאנו רונאלדו נראה לא מרוצה, בעיקר בשני מקרים עיקריים - שניהם לאחר שערים של הנמסיס מסי. "תעשו כבר עבירה לעזאזל", נראה רונאלדו נובח בחבריו, כשגם לאחר השער השני, אי שם בתוספת הזמן, נראה הפורטוגלי זועם למדי כשבעט בחפץ ליד הספסל.

ובינתיים, מסתבר שההפסד הדרמטי של ריאל מדריד, חיבל בתוכניות של ג'ורג'יניה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו. על פי דיווח בפורטוגל, רודריגס תכננה מסיבת פאר בביתו של רונאלדו שבה היא הייתה אמורה לחגוג את הניצחון של ריאל מדריד. אלא שברצלונה קילקלה את התוכניות שלה ג'ורג'יניה, שכעת קיבלה הוראה לא לארגן יותר מסיבות בבית של רונאלדו בשל "מזל רע".

אקס ברצלונה, מארק בארטרה, התרגש גם הוא מהערב הענק של מסי, וצייץ בטוויטר: "D10S" - המילה "אלוהים" בספרדית כתובה בעזרת מספר החולצה של הפרעוש. בין התגובות שקיבל על הציוץ, הייתה גם אחת מכוערת במיוחד. "כמה חבל שהפצצה לא סיימה את חייך", כתב אחד הגולשים, וסיים בקללה עסיסית כלפי אימו של הבלם, כאשר הוא מתייחס כמובן לפיצוצים שאירעו בסמוך לאוטובוס של דורטמונד והביאו לפציעתו של בארטרה.


עוד בנושא

צפו: מסי כבש בדקה ה-92 וקבע 2:3 לברצלונה בקלאסיקו
מסי התגרה באוהדי ריאל, פיקה: "ראמוס יתחרט על זה"
מיכאל יוכין מנתח את המשחק ואת סוד הגדולה של מסי

אגב מסי, הדרך הלא שגרתית בה חגג את שער הניצחון הדרמטי שלו בתוספת הזמן מעסיקה היום את האוהדים והתקשורת בספרד. הארגנטינאי ידוע לאורך הקריירה שלו כאחד שחוגגת את השערים שלו בצורה יחסית מאופקת, אך לא כך היה בקלאסיקו, כאשר הוריד את חולצתו והציג אותה בפני הקהל בסנטיאגו ברנבאו. גם בסיום הקאמבק המופלא וה-1:6 מול פריס סן ז'רמן מסי חגג בטירוף, כאשר נעמד על הגדר ושאג בפני יציעי הקאמפ נואו.

מספר ספקולציות עלו בניסיון להסביר את התפרצות הרגשות של מסי, אחת מהן היא שלא מעט כעס השתחרר כאשר הכדור שלו פגש את הרשת. העבירה שעשה עליו קאסמירו וזיכתה אותו בצהוב, המרפק של מרסלו שגרם לא לדמם מפיו, הצהוב השני שלטענת אנשים ברצלונה הגיע לקשר הברזילאי, הכניסה של סרחיו ראמוס בפרעוש וכמובן, שער השוויון המאוחר של חאמס רודריגס. כל אלה הספיקו כדי לגרום למסי סערת רגשות שלא רואים כל יום.

אופציה נוספת שעלתה היא שמדובר במסר של מסי כלפי ראשי ברצלונה לגבי המשא והמתן לחידוש חוזהו, אחרת גרסה שהוא בסך הכול התרגש מהגעתו ל-500 שערים בקבוצה. כנראה שלעולם לא נדע מה הביא את מסי לחגוג בצורה כה מיוחדת, כך הוא כך זה לגמרי מתקבל על הדעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסי חוגג את שער הניצחון/רויטרס

המספרים

* סרחיו ראמוס ספג את הכרטיס האדום ה-22 שלו, אבל הראשון מאז אפריל 2016. גם הפעם הקודמת, אגב, הייתה מול ברצלונה.

* קאסמירו הוא הברזילאי השישי שכובש בקלאסיקו עבור ריאל מדריד. קדמו לו קנאריו, רוברטו קרלוס, רונאלדו, ז'וליו באפטיסטה ומרסלו.

* אגב, ריאל מדריד הפסידה לראשונה משחק מול אחת היריבות הגדולות שלה כשקאסמירו שיחק. היו לה שני ניצחונות ותיקו מול ברצלונה, ניצחון ושלוש תוצאות תיקו מול אתלטיקו. וכשהוא הוחלף, המצב היה עדיין 1:1.

* גארת' בייל ערך את הופעתו ה-100 בלה ליגה. לצערו, היא הייתה קצרה במיוחד.

* ריאל מדריד הפסידה משחק ביתי בליגה בתוספת הזמן לראשונה בהיסטוריה שלה.

צפו ברונאלדו זועם #1

התגובות

זינדין זידאן מאמן הבלאנקוס אמר: "היו לנו הרבה מצבים לכבוש ולנצח את המשחק, אבל כשאתה לא הורג את המשחק דברים כאלו קורים וזה קרה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. כשאתה משווה ל-2:2 בעשרה שחקנים, אתה חייב לשחק יותר חכם ולהגן יותר טוב, היה צריך לעשות משהו אחר".

זידאן נשאל מדוע ריאל לא יכולה לעצור את מסי וענה: "הוא שחקן שעושה את ההבדל עבור הקבוצה שלו, אבל זה לא רק מסי. אנחנו חייבים לשלוט במשחק יותר. זה היה הקלאסיקו הביתי הראשון שלי כמאמן. התוצאה היא רעה משום שהיו לנו הזדמנויות, אבל צריך להישאר ביחד לא להוריד את הראש".

"ההרחקה הייתה מוגזמת", אמר ראמוס. "לא התכוונתי לפגוע באף אחד. לדעתי הגיע לי צהוב, לא אדום. אחרי שצפיתי בהילוך החוזר 40 פעמים אני יכול להגיד שאיחרתי, אבל לא היה שום מגע. מעולם לא פגעתי בשחקן אחר במכוון. בסיום לא דיברתי אל השופט, אלא אל פיקה. בברצלונה רואים את המשחק בצורה אחרת, ושם כל הזמן מדברים עם השופטים. אנחנו לעומת זאת, לא עושים זאת, זה הסגנון שלנו. פיקה לעומת זאת, כל הזמן מדבר על שופטים. לפעמים הוא טוב יותר בלדבר עליהם מאשר להיות בשקט. בכל מקרה, אין לי איתו שום בעיה, למרות שלא נראה לי שנתחבק אחרי משחק שכזה".

"טעיתי כשלא הכשלתי את סרג'י רוברטו בפריצה שלו בתוספת הזמן", אמר מרסלו. "אולי אם הייתי מכשיל אותו, ברצלונה לא הייתה כובשת. בכל מקרה, אנחנו לא מרימים ידיים, נמשיך להיאבק עד הסוף על אף ההפסד הכואב".

"אני משוכנע שראמוס הבין שהגיע לו אדום כשהוא חזר הביתה וראה את המשחק", אמר פיקה. "הוא גלש עם שתי רגליים קדימה, זה היה ברור לעין. הוא כלל לא הגיע לכדור. אין שום ספק, הגיע לו אדום ישיר. אנשים התרגלו ששופטים מאפשרים לשחקנים להתפרע. ראיתי שהוא הצביע עליי אחרי שהוא הורחק, אבל שוב אני אומר, הוא יתחרט על מה שקרה לאחר שהוא יצפה בהילוך החוזר. בכל מקרה, לא שמעתי את מה שהוא אמר לי".

ב"מארקה" המדרידאי, שעד כה ליטפו את זינדין זידאן מאמן הבלאנקוס, ירדו על הצרפתי וציינו באתר את הטעויות שהוא עשה שגרמו להפסד הכואב לקטלאנים. הטעות הראשונה והבולטת לטענתם הייתה הצבתו בהרכב של גארת' בייל שרק חזר מפציעה. בייל נפצע שוב במחצית הראשונה והוחלף על ידי אסנסיו שהצטיין. ב"מארקה" טוענים שאסנסיו וגם איסקו היו צריכים לפתוח במערך של 4:4:2.

טעות נוספת של זידאן הייתה קריאת המשחק שלו בדקות הסיום הקריטיות. "איך יכול להיות שבדקה ה-91 שישה שחקני ריאל מדריד נמצאים בחצי של ברצלונה בזמן שסרג'י רוברטו קיבל את הכדור?" תהו בעיתון המדרידאי שגם הבהיר כי לקאסמירו היה אסור לצאת בדקה ה-70 כשיש עוד כל כך הרבה זמן לשחק.

צפו ברונאלדו זועם #2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully