וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 1:1 בין שאלקה ללייפציג, 1:2 לפרייבורג על באייר לברקוזן

ורנר כבש ראשון (14), אך הונטלאר קבע את תוצאת המשחק עם שערו ה-82 בבונדסליגה (46). שער של פסקאל שטרנצל בדקה ה-88 סידר לפרייבורג שלוש נקודות וקירב אותה לכרטיס לליגה האירופית

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. GettyImages
שער 82 בגרמניה. הונטלאר/GettyImages

המחזור ה-30 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה פרייבורג לנצח 1:2 את באיירן לברקוזן ואילו בשני שאלקה ור.ב לייפציג נפרדו ב-1:1.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
מעורב ב-22 שערים העונה. ורנר/GettyImages

שאלקה - ר.ב לייפציג 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, ר.ב לייפציג נעצרה במשחק החוץ מול שאלקה, שניצחה פעם אחת בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בבונדסליגה. טימו ורנר כבש את הראשון (ה-17 שלו העונה) כשנגח לרשת הגבהה מצוינת של ברנרדו כבר בדקה ה-14. את תוצאת המשחק קבע קלאס יאן הונטלאר, גם כן בנגיחה, אחרי הגבהה של דניאל קליג'ורי בדקה ה-46. מדובר היה בשערו הראשון של הונטלאר בליגה מאז ספטמבר, וה-82 שלו בסך הכול (השתווה לאולף תון).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נילס פיטרסן שחקן פרייבורג. GettyImages
חגג ניצחון. פיטרסן/GettyImages

פרייבורג - באייר לברקוזן 1:2

העונה המסויטת של לברקוזן נמשכת, היא ספגה הפסד 14 העונה וכרגע היא נמצאת ארבע נקודות בלבד מהמקום ממנו הולכים למבחני הישרדות. פרייבורג המשיכה בעונה הנהדרת שלה עם ניצחון 13 והיא במקום השישי.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11. מאיק פרנץ הכניס כדור עומק טוב לנילס פיטרסן, שהסתובב ובעט חזק עם רגל שמאל לחיבורים הרחוקים. לברקוזן איזנה בדקה ה-60. אלכסנדר איגניובסקי הכשיל ברחבה את קווין פולאנד, שבעט את הפנדל חזק ופנימה וקבע 1:1. השני של המקומיים הגיע בדקה ה-89 כשפסקאל שטרנצל בן ה-21 פרץ מימין ובעט יפה לפינה הרחוקה, 1:2. זה היה שער הבכורה של שטרנצל הצעיר בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully