וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס רשמה ניצחון ביתי 33 ברציפות - 0:4 על גנואה

הרצף המדהים של הגברת הזקנה נמשך, הפער בפסגה צמח זמנית ל-11 נקודות. שער יפהפה לבונוצ'י. לאציו כבשה חמישייה תוך 26 דקות ב-2:6 על פאלרמו, מילאן הפסידה, נאפולי סחטה תיקו

צ'ירו אימובילה (משמאל) עם סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקני לאציו. GettyImages
הפגזות ונשיקות באולימפיקו. צ'ירו אימובילה, משמאל, עם סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם עוד ניצחון קליל של יובנטוס, איבוד נקודות של נאפולי, הפסד מביך של מילאן ו-2:6 מוחץ של לאציו על פאלרמו, כולל חמישייה ב-26 הדקות הראשונות.

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
פתחו לו טיילת. לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

יובנטוס - גנואה 0:4

ניצחון ביתי 33 ברציפות לגברת הזקנה, בדרך לאליפות שישית ברציפות. אסקיאל מוניוס כבש שער עצמי בדקה ה-17 והקל את המלאכה על יובנטוס, כשפאולו דיבאלה הפעיל את רגל שמאל הקטלנית שלו בדקה ה-19. כל 14 שעריו האחרונים, אגב, היו בבית. מריו מנדז'וקיץ' כבש שער יפהפה בדקה ה-41 מצד שמאל ובדקה ה-64 כולם פינו את השטח לבלם לאונרדו בונוצ'י, שדהר ממחצית המגרש שלו, עבר בין שני שחקנים וירה בין שניים נוספים אל הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
אוהב לכבוש בבית. פאולו דיבאלה/רויטרס

ססואולו - נאפולי 2:2

אחרי שניצלה את התיקו של רומא במחזור הקודם כדי לצמק את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד, היום (ראשון) נאפולי לא הצליחה לנצח, כשסיימה את משחק החוץ שלה מול ססואולו ב-2:2, רגע לפני משחק החוץ מול אינטר במחזור הבא. כעת, הפער מרומא השנייה ירד לנקודה, אך הג'אלורוסי טרם שיחקו במחזור הנוכחי (יפגשו את פסקארה ביום שני). דריס מרטנס העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-52, אחרי שנגח מקרוב הגבהה מצוינת של חוסה מריה קאייחון. בדקה ה-59 מארק האמשיק ניסה להחזיר כדור לפפה ריינה אך מסר בטעות לדומיניקו ברארדי, שניצל זאת כדי לכבוש מקרוב. ססואולו הפכה את התוצאה בדקה ה-80, לאחר שלוקה מציטלי המחליף בעט חזק לרשת מתוך הרחבה ואת תוצאת המשחק קבע ארקדיוש מיליק, כשדחק פנימה בסיומה של ערבובייה ברחבה.

שחקן נאפולי חוסה מריה קאייחון מול שחקן סאסואולו אלפרד דאנקן. GettyImages
רומא בוודאי מרוצה. דאנקן מול קאייחון/GettyImages

לאציו - פאלרמו 2:6

הפגזה באולימפיקו. תוך 26 דקות בלבד, המארחת כבשה את החמישייה הכי מהירה בסרייה A מאז יובנטוס ב-1938 (מול פיורנטינה). צ'ירו אימובילה הבקיע בדקה השמינית, קיבל בישול מסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' אחרי עוד שתי דקות ואז פינה את הבמה לבאלדה קייטה, שמצא את הרשת שלוש פעמים תוך שש דקות (21, 24 בפנדל ו-26) ורשם את השלושער השלישי הכי מהיר בתולדות הליגה. פאלרמו המפורקת הצליחה לצמק את צמד של המגן אנדראה ריספולי (46 ו-52), השני אחרי טעות מביכה של השוער תומאס סטרקושה, אבל בתוספת הזמן נעץ לוקה קרצ'ו המחליף את השלישי וחגג שער בכורה. לאציו חזרה למקום הרביעי, פאלרמו בדרך לסרייה B.

באלדה קייטה שחקן לאציו. GettyImages
השלושער השלישי הכי מהיר שהיה בסרייה A. באלדה קייטה/GettyImages

מילאן - אמפולי 2:1

הפסד מביך לרוסונרי בבכורה הביתית תחת הבעלות הסינית. לבאן מכדלידזה הגאורגי נגח לרשת אחרי כדור קרן בדקה ה-40 והעלה את קבוצת התחתית ליתרון מפתיע. סוסו יכול היה להשוות בדקה ה-52, אבל לוקאש סקורופסקי, שגרם לפנדל עם עבירה מטופשת ברחבה, תיקן כשעצר את הבעיטה של הספרדי והדף מצוין גם את הריבאונד. אמפולי הענישה עם שער בכורה יפה של מאמה תיאם בדקה ה-67, ומנגד ג'אנלוקה לפאדולה רק הקטין עם בעיטה שטוחה לרשת בדקה ה-72.

ג'אנלוקה לפאדולה שחקן מילאן מאוכזב. רויטרס
עוד יום מתסכל למילאן. ג'אנלוקה לפאדולה/רויטרס

משחקים נוספים

קייבו - טורינו 3:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (65). לטורינו: אדם ליאיץ' (52), דוידה זפאקוסטה (56), יאגו פאלקה (75)

סמפדוריה - קרוטונה 2:1
לסמפדוריה: פטריק שיק (20). לקרוטונה: דייגו פלצ'ינלי (67), סימאון וואנקוו (80)

אודינזה - קליארי 1:2
לאודינזה: סטיפה פריצה (70), גבריאלה אנג'לה (73). לקליארי: מרקו בוריילו (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully