וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה ועלתה למקום השישי

הבאסקים חלפו זמנית על פני היריבה המושבעת אתלטיק בילבאו והתייצבו במקום המוביל לליגה האירופית בעונה הבאה. 0:1 לבטיס על סלטה ויגו, 1:1 שנוי במחלוקת לאלאבס בלאס פלמאס

one

עוד לפני הקרב הגדול בין ריאל מדריד וברצלונה, נפתחו משחקי יום ראשון בליגה הספרדית כשריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה. בטיס הבטיחה הישארות עם 0:1 בחוץ על סלטה ויגו, שער שנוי במחלוקת חילץ לאלאבס 1:1 בלאס פלמאס.

שחקן ריאל סוסיאדד וויליאן ז'וסה. AP
שער ניצחון יפה. וויליאן ז'וזה/AP

ריאל סוסיאדד - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

למשחק היום הגיעה סוסיאדד עם ארבעה הפסדים מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך היא הצליחה להתאושש ולעלות זמנית למקום השישי המוביל לליגה האירופית על חשבון אתלטיק בילבאו. וויליאן ז'וזה כבש את שער הניצחון בדקה ה-28, כשנגח פנימה נהדראחרי הגבהה של יורי. עבור האורחת זהו הפסד ליגה רביעי בששת משחקיה האחרונים.

צפו בתקציר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סלטה ויגו - בטיס 1:0

אחרי חגיגות העלייה ההיסטורית לחצי גמר הליגה האירופית, סלטה הופיעה עם הרכב משני למשחק הביתי ואפשרה לאורחת מסביליה לקחת שלוש נקודות שהבטיחו באופן סופי את הישארותה. דרקו ברשנאץ הסרבי נגח לרשת בדקה ה-54 וחגג שער בכורה אחרי הרמה של ריזה דורמיסי.

צפו בתקציר

לאס פלמאס - אלאבס 1:1

שער שוויון שנוי במחלוקת של איבאי גומס האורח בדקה ה-61 קבע חלוקת נקודות. קווין פרינס בואטנג הקפיץ בדקה ה-44 את שערו ה-10 בלה ליגה העונה והעלה את לאס פלמאס ליתרון, אבל אלאבס איזנה עם בעיטה של איבאי, כאשר אחד מחבריו היה בעמדת נבדל והסתיר לשוער ראול ליסואין. מרקו ליבאיה הורחק משורות לאס פלמאס בדקה ה-86. אלאבס נותרה במקום ה-11 עם 44 נקודות, חמש יותר מהמארחת המדורגת 13.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully