וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "הלחץ הוא עלינו, סומך על השחקנים שלי במאני טיים"

מאמן הפועל תל אביב דרוך לקראת המפגש הגורלי עם הפועל כפר סבא (שני, 20:00, ספורט1): "מאוד מרוצה מהשחקנים ומהכושר שלנו, אין ברירה אלא לנצח". משומר: "יש לחץ, אבל הוא חיובי"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב חייבת להשיג נקודות במפגש מחר מול הפועל כפר סבא (שני, 21:00, ספורט 1), אחרי שיריבתה הישירה במאבקי ההישארות הפועל אשקלון ניצחה 0:1 אמש את בני יהודה. בעקבות התוצאות, האדומים רחוקים ארבע נקודות מאשקלון שממוקמת מעל הקו האדום. היום ערכו האדומים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"זה אחד המשחקים החשובים שלנו כקבוצה, כמועדון, אחד החשובים בשנים האחרונות", אמר מנחם קורצקי במסיבת העיתונאים. "נצטרך לבוא אליו הכי מוכנים שאפשר, גם בגלל התוצאות של היריבות וגם בגלל המצב שלנו בטבלה. נצטרך לנצח, אין הרבה ברירות. המשחק בנוי מלחצים, כרגע הלחץ הוא עלינו אבל אני בטוח בשחקנים שלי ובכושר אליו נכנסו, שנוכל להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים.

"באופן כללי אני מאוד מאוד מרוצה מהשחקנים ומהכושר שלנו, יש שחקנים חשובים שחזרו מפציעות וההיעדרויות. אנחנו ממש מרוכזים בלהשיג שלוש נקודות שיהיו מאוד חשובות. אשקלון השיגו שתי תוצאות טובות, אנחנו צריכים לרדוף אחריהם אבל הליגה ארוכה, יש מספיק משחקים כדי לסגור את הפער הזה ולהישאר בליגה. תיקו מחר ירשת את היריבות שלנו, על שתי הקבוצות יהיה לחץ, אני מקווה שהשחקנים שלי יגיעו יותר נחושים. אני סומך עליהם שבמאני טיים הם יתנו מה שהם צריכים, גם עבורם וגם עבור המועדון הזה".

אייל משומר הוסיף: "כמובן שיש לחץ אחרי התיקו מול הפועל חיפה אבל זה לחץ חיובי, השחקנים מאמינים ומודעים ויודעים שבמשחקים הקרובים צריך לתת הכל. אין אופציה חוץ מניצחון וזה גורם לנו להיות דרוכים יותר משאר הקבוצות. זה עדיין תלוי בנו, יש לנו עוד משחק מול אשקלון, אני מאמין בשחקנים ובקבוצה. אני מנסה להעביר קצת מהניסיון שלי לשחקנים הצעירים. הפועל תל אביב חשובה מאוד לליגה, כולם מודעים לזה, וננסה לעשות את הטוב ביותר".

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי לצד אייל משומר. קובי אליהו
חייבים נקודות. קורצקי ומשומר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully