וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה או פלופ: אנלקה ודומנק מחליפים עקיצות, בגלל קיליאן אמבפה

מאמן נבחרת צרפת לשעבר טען ש"אמבפה יחליט אם להיות רונאלדו או אנלקה", החלוץ הגיב בזעם: "רק שלא יהפוך לריימונד דומנק, פלופ שלא זכה בכלום 50 שנה". האם סיטי תשבור את שיא ההעברות כדי לצרף את היהלום?

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
מה אתה יותר, רונאלדו או אנלקה? אמבפה/רויטרס

אין אף אחד בצרפת שחולק כיום על הקביעה שצפויה לקיליאן אמבפה קריירה מזהירה, אבל מרוב כותרות שהיהלום בן ה-18 של מונאקו עושה, מסתבר, נוצרים גם ריבים וחיכוכים. אחד כזה נוצר אמש (שבת) בין מאמן הנבחרת לשעבר ריימונד דומנק לבין חלוץ העבר ניקולא אנלקה, כשהתראיין המאמן ל"ל'אקיפ", ואמר ש"אני זוכר את כריסטיאנו רונאלדו מהמשחקים האולימפיים ב-1996, ומאמין שאמבפה פחות או יותר באותה רמה. יש לו את התנאים כדי להיות שחקן על, אבל יש שחקנים עם כישרון כזה שלא מגיעים לכלום. רק הוא יחליט אם יהיה כריסטיאנו רונאלדו, או ניקולא אנלקה".

שחקן ווסט ברומיץ', ניקולא אנלקה. Laurence Griffiths, GettyImages
אני פלופ? אנלקה/GettyImages, Laurence Griffiths

אנלקה, שמסוכסך עם דומנק תקופה ארוכה, לא נשאר חייב והגיב. "אמבפה יעשה קריירה יפה, אני בטוח בזה. אבל אם הוא יזכיר אותי, זה אומר שהוא יהיה אחד החלוצים הטובים של התקופה, ושיהיה לו אופי חזק", אמר. "אם הוא ילך בדרכו של רונאלדו, הוא כנראה יהיה אגדה שתיזכר לנצח. את זה אני מאחל לו. אבל הוא אם יילך בדרכו של דומנק, אז כבר יהיה אסון. אם יילך בדרכו, זה אומר שיהפוך לשחקן זניח שיעשה קריירה בת 50 שנה, מבלי לזכות בכלום. קיליאן צריך להחליט בעצמו".

עוד בנוגע לקיליאן אמבפה: באנגליה טוענים שפפ גווארדיולה מוכן לשבור את שיא ההעברות של כל הזמנים על מנת לפתות את היהלום הצרפתי, וסימן את אמבפה כמחליפו של סרחיו אגוארו שצפוי לעזוב בקיץ. מנג'ר הסיטיזנס חווה על בשרו בדיוק עד כמה מוכשר כוכב מונאקו, שכבש שער אחד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, ואחד בגומלין בו סיימה סיטי את דרכה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully