וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן התעמת עם יחזקאל ושום: "שום דבר פה לא מקצועי"

שוב צרות בבני יהודה: הקשר זעם על החלפתו ואמר לחבריו ש"לא ברור מי מקבל את את ההחלטות". חשש מהידרדרות למאבקי ההישרדות, הערכות: אבוקסיס יסגור סופית לשנתיים בימים הקרובים

שחקני בני יהודה, טל כחילה, שון גולדברג, ניקיטה חייקין. לירון מולדובן
שוב במאבקי ההישרדות. שחקני בני יהודה אמש/לירון מולדובן

אכזבה גדולה בבני יהודה בעקבות ההפסד 1:0 אמש (שבת) להפועל אשקלון, שהחזיר את הקבוצה למאבקי ההישרדות. הזהובים רחוקים כעת 7 נקודות מהקו האדום. "חשבנו שכבר שמנו את זה מאחור ונשארנו בליגה. ככה גם נראו האימונים שלנו בזמן האחרון, אבל אם לא נדע להתעשת, אנחנו עוד יכולים למצוא את עצמנו בעונה הבאה בלאומית".

אתמול סיפרו בקבוצה כי המצב מתוח מאוד ונראה כי כולם רוצים שהעונה כבר תסתיים. "ככה זה כשהמאמן והמנהל המקצועי יודעים שהם לא ממשיכים", סיפר גורם בקבוצה. "בצוות המקצועי לא מדברים עם ההנהלה, אלה עושים פרצופים לאלה ובסוף הכל עובר לשחקנים. זה לא רציני ככה". אגב, במועדון הגיבו אתמול לחשדות של הפועל תל אביב והבקשה לחקור את המשחק: "הם צריכים להתבייש בעצמם. בני יהודה תמיד הוכיחה ספורטיביות, וחוץ מזה, מה ההגיון שאנחנו נסבך את עצמנו ומישהו ייתן יד לזה?".

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
שוב מאוכזב. גלבאן/קובי אליהו

אבל הצרות של בני יהודה לא מסתיימות שם. אתמול התעמת פדרו גלבאן עם ניסן יחזקאל ויצחק שום והתלונן על החלפתו. "לא יכול להיות שלא משנה מה קורה על הדשא, אני מוחלף ראשון", אמר החלוץ לחבריו בקבוצה. "שום דבר פה לא מקצועי, לא ברור מי מקבל פה את ההחלטות". בבני יהודה שוב עולים טיעונים על התערבות של הנהלת הקבוצה בשיקוליים המקצועים, ולפחות על פי השחקנים בקבוצה, מרגישים את זה על הדשא. "יש פה דברים שאין להם קשר להיגיון".

לבסוף, בקבוצה מקווים כבר לסגור סופית את חוזהו של יוסי אבוקסיס לעונה הבאה. כרגע נראה כי מה שמפריד בין הצדדים הם פערים כספיים, אך ההערכה היא שבימים הקרובים אבוקסיס יגיע לסיכום סופי על חוזה לשנתיים. אם אבוקסיס יחתום, הוא ייאלץ להרכיב את הסגל של בני יהודה מחדש, בשל העובדה שרק שישה שחקנים חתומים לעונה הבאה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully